Jump to content

Om du fick slåss mot vem som helst...


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaså? Vem är han ... hon? För nu tycker jag faktiskt bara synd om honom på grund av utseendet...

Det är Lasse Gustavsson tror jag. Han blev svårt bränd i en olycka och hans arbetskamrat omkom. Han låg inne på morsans avdelning efter olyckan och hon tycker att han var en helskön person. Trots olyckan ser han livet ifrån den ljusa sidan.

Weener får gärna förklara varför han hatar honom, både jag och mor undar=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Lasse Gustavsson tror jag. Han blev svårt bränd i en olycka och hans arbetskamrat omkom. Han låg inne på morsans avdelning efter olyckan och hon tycker att han var en helskön person. Trots olyckan ser han livet ifrån den ljusa sidan.

Weener får gärna förklara varför han hatar honom, både jag och mor undar=)

Hahahaha! Lustigt att du tog på det på så stort allvar att du gick till din moder och sa att en kille på ett internetforum ville spöa lasse brandman.

Självklart har jag inget emot honom, tvärtom. Tycker synd om honom. Jag gjorde det enbart för att skämta och väcka ilska i folk, vilket jag uppenbarligen lyckats med.

Hade gärna slagigts mot Tomas Ledin, Lars Winnerbäck eller någon annan svensk värdelös musiker. Usch

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha! Lustigt att du tog på det på så stort allvar att du gick till din moder och sa att en kille på ett internetforum ville spöa lasse brandman.

Självklart har jag inget emot honom, tvärtom. Tycker synd om honom. Jag gjorde det enbart för att skämta och väcka ilska i folk, vilket jag uppenbarligen lyckats med.

post_1129323_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att förtydliga - grundtanken bakom tråden för tråden är inte att välja motkombattanter efter hur mycket man ogillar dem, utan snarare efter vad man tror skulle bli en bra fajt. Jag säger inte att man inte får göra sina val enligt det första jag skrev - men... det blir inte lika intressant då, och självreflektionen uteblir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...