Jump to content

Om du fick slåss mot vem som helst...


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Sitter i skrivande stund och ser på Fight Club, och efter lite småskrockande åt frågan som ställs, började jag fundera på den mer och mer. Jag kom fram till att det viktigaste är att jag skulle välja någon med liknande kroppsbyggnad som mig själv - jag skulle knappast ha någon chans om jag försökte mangla på en skogshuggaraktig karlakarl. Och det här är ett vänskapligt handgemäng, så man behöver inte ta hänsyn till att nödvändigtvis välja "moraliskt dåliga" personer - även om detta kanske skulle öka ens stridslust och vilja att slå ner personen. Hursomhelst - på halvrak arm skulle jag iallafall välja att slåss mot Jamie T, Justin Long, eller Topher Grace.

You go!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte jag heller - desto större anledning att fantisera om'et.

Bra svar, Boomer!

Jag har extremt svårt att föreställa mig att delta i ett riktigt slagsmål. Jag menar, jag har ju varit mitt i några men aldrig slängt ett slag mot någon.

Men om jag fick brottas med vem jag ville så skulle jag gärna vilja gå toe to toe med Bill Hicks eller Bert Karlsson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kenny <random>.

Killen som med sina polare slog och sparkade ner mig på skolavslutningen i ring 2. Killen som i och med detta har förstört mitt liv. (Gått på BUP, Fick gå om ett år i skolan, rädd för att vara ute själv på stan, rädd för att träffa nytt folk).

Har sett han ett par gånger på stan men alltid med polare, jag har tänkt igenom varenda litet scenario och väntar bara på att jag någon gång jag ska lyckas träffa honom ensam och full (ja, han är en skrotlyftare som går på anabola, har fula tatueringar över hela kroppen och är nynazist). Därför behöver jag hitta honom i hans svagaste sinne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och funderar och funderar men kan egentligen inte komma på någon vettig att slå med en god anledning.

Den enda som hela tiden ploppar upp i mitt huvud är min far.

För att ge igen för alla de gånger han slagit mig.

(Sen har jag alltid velat slå den där lilla bebisen i den där gamla dinosaurieserien som gick på svt eller vart det va.) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och funderar och funderar men kan egentligen inte komma på någon vettig att slå med en god anledning.

Den enda som hela tiden ploppar upp i mitt huvud är min far.

För att ge igen för alla de gånger han slagit mig.

(Sen har jag alltid velat slå den där lilla bebisen i den där gamla dinosaurieserien som gick på svt eller vart det va.) :lol:

lol

dinosaurs_1129086_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol

dinosaurs_1129086_0.jpg

Hahah fan vad jag gillade den där serien. Satt nästan alltid skratta åt det men länge sen jag såg den.

----

Skulle vilja slåss mot Hitler just för allt han har gjort skulle vara riktigt skönt att pricka in en fin höger på han så han däckar och aldrig vaknar till liv igen. Eller slåss mot Mike Tyson just för att skryta om att man har nitat han. Menar vilken upplevelse att få slåss mot han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...