Jump to content

Vardagliga tips och trix!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fattar inte, kan man gå ut i den kylan? Jag har varit med om runt -25 när jag var i Härnösand för många år sedan, men nästan tio grader till på det är ju galet.

Dude. Jag och min bror har ARBETAT i sådan kyla. Bo i Jämtland en månad under vintern, specifikt mitt ute i skogen så blir du också hårdhudad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott:

Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott:

Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. :P

Äre sant eller?

Känns som det kommer göra ganska ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problem med pungsvett? Följ detta råd och dina problem är ett minne blott:

Direkt på morgonen när du varknar tar du en näve tandkräm och smörjer in på och runt omkring pungen. Låt verka någon minut och skölj sedan av dig i duschen med ljummet vatten, gärna så kallt som du bara klarar av. Ta på kalsongerna och möt dagen utan behöva oroa dig för pungsvettsbekymmer. :P

Hur kom du på idén?

En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna.

Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kom du på idén?

En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna.

Eller?

Bah, han ville bara se till att smaka gott för damerna och upptäckte antiperspiranteffekten som en biverkning. :P

Sviter inte tandkräm utav fan på skinn?

Har aldrig provat utom på blivande finnar (och det husknepet funkar väl sådär), och då kan det svida en aning men knappt nämnvärt. Har inte provat på mer spännande ställen, direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kom du på idén?

En morron stod du där och tänkte "Fan vad jag kommer svettas om pungen idag. IT'S TIME TO TAKE ACTION!!". Du såg dig omkring i badrummet. Blicken svepte förbi schampo och tvål, stannade vid toaborsten ett tag, men efter en kort överläggning med dig själv i huvudet gled blicken vidare. Och stannade till slut på tandkrämen. Du smetade på lite, övervägde att plocka fram tandborsten för att verkligen skrubba in det, men lät det tillslut arbeta sig in i huden själv och ta död på pungtandtroll och knocka ut svettkörtlarna.

Eller?

Tandkräm torkar ut, därför brukar man använda det på finnar. Men jag vet inte hur hälsosamt det är att torka ut pungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Äre sant eller?

Känns som det kommer göra ganska ont.

Prova själv. Du kommer inte dö av det, det lovar jag. :)

Tandkräm torkar ut, därför brukar man använda det på finnar. Men jag vet inte hur hälsosamt det är att torka ut pungen.

Vet inte om det torkar ut? Men det kyler bra för att det är menthol i. Men det är nog ingen fara att torka pungen lite. Den lär inte bli skrynkligare ialalfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...