Jump to content

Mest udda bedömningen av en lärare


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Min religionslärare skrev något om att jag var intolerant och trångsynt på ett religionsprov.. fast å andra sidan handlade provet om Scientologin och hon kom i slutet av terminen ut som scientolog så vafan!

Religionsvetenskap/kunskap är inte samma sak som teologi. Detta är säkert något som inte denna lärare visste om.

Min religionslärare sa bara att jag var väldigt kritisk. Detta är ju positivt, iof. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka egentligen, men det där borde du nästan ta upp med studierektorn eller nån. En lärare ska vara objektiv.

Man kan vara oberoende i sitt utlärande trots att man är kristen, muslim, scientolog eller ateist, och hur vet du att PCs uppsats inte var intolerant och trångsynt?

Jag håller med om att det låter suspekt, men det är dumt att döma innan man har alla korten på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång i nian fick jag tillbaka ett tyskaprov som jag verkligen hade gjort mitt allra bästa på. När jag sen fick tillbaka det och såg omdömmet så försökte jag mörda min lärare med blicken.

Kärringfan hade gett mig IG+, hade blivit sååå mycket nöjdare med G----

fick ju G-- på berättelsen som vi skrev nä vi var på sandudden :naughty:

minns när jag skulle byta från tyska till kommunikation(hade fått IG på varenda prov och läxförhör) men då säger lärarn "nämen varför ska du sluta? du är ju så duktig" :lol:

I sjuan så sa våran geografi lärare "du är inte lika dum som du ser ut" till en kille som svarat rätt på en fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...