Jump to content

Toy Story 3


VickeX
 Share

Recommended Posts

Funderade ett bra tag på om jag skulle göra en topic för det här eller skriva i "senast sedda film"-topicen men jag valde att göra en topic. Det känns som om det kan leda till någon typ utav diskussion iaf.

Toy Story 3, comming June 18, 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=VXJEDUainX4

(EDIT: Strike through added) Fint. Embedd inaktiverat på begäran. Well ni ser thumbnailen. Klicka på videon två gånger för att komma till sidan, eller klicka på den här länken:

http://www.youtube.com/watch?v=5f-MYl-HzNw

Jag blev jätteglad och jättehypad när jag såg titeln "Toy Story 3". Älskade Toy Story och Toy Story 2 när jag var mindre. Frågan är om denna kommer att vara lika bra som de två första, och om den kommer att vara lika rolig för en 17åring (eller åtminstone värd att se?) som för en 9/10-åring.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg för någon vecka sen att den hade utannonserats. Ska bli kul att se resultatet! :unsure:

Hoppas bara att originalrösterna är kvar. :rolleyes:

De flesta lät ju ha rösterna kvar. Röstskådespelaren till Slinky (hunden) dog väl 2000 har jag för mig. Han dog någon gång iaf, har jag läst. Men det blir nog bra ändå. Pixar är ju genier för det mesta.

Älskade både den första och den andra filmen, fast självklart så var den första allra bäst. Och det ska som sagt bli spännande att se den här filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Toy Story 1 & 2 var mina favoritfilmer som barn! Buzz Lightyear var min första idol! :)

Gud ja! Toy Story gjorde mina yngre dagar värt att leva.

Minns verkligen hur jag skrek på mina leksaker och kommenderade dom att prata och börja leva för mig, och att jag visste om deras lilla "hemlighet".

Barndom ftw <3

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Animerade disneyfilmer ska ses på svenska. :)

Nej, usch och fy. Tycker att disneyfilmer blir så mycket bättre om man ser dem med engelskt tal. Ett lysande exempel är Herkules där James Woods gör en sjukt bra Hades - på svenska däremot blir det bara lame och alla skämt han drar på engelska (My little nut-Meg t.e.x) förlorar helt sin mening. -_- Enda undantaget är väl gamla Robin Hood... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undantagsregeln är hur gammal filmen är. Innan tidigt 90-tal när allt som fanns var VHS med enbart svenskt tal är ju såklart en självklarhet att man såg på just svenska och alltid kommer behöva se på svenska. Senare filmer har jag alltid sett med engelskt tal, redan när VHS kom med två ljudspår efter varandra, Svenskt tal och Engelskt tal och svensk text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...