Jump to content

Bästa student presenten?


Erikho
 Share

Recommended Posts

Jag känner mig "skyldig" en kompis en present och tänkte passa på nu när han tar studenten. Kille, 19 år, vad vill han ha? Kan tänka mig att lägga drygt 300 kr.

Presentkort på IKEA... tråkigt kanske, men något som nog går åt i alla fall :P Flika in det lite snyggt att du vill hjälpa honom på traven i början av "riktiga livet" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spaaammmmm

repottat som den duktiga wannabepolisen jag är

Hoppas du skämtar?
Nu när det väl har kommit upp en tråd som allihopa tjatar om istället för att den ska hamna i TROMS så ska den låsas?

Wtf?

Grejen är att varenda post den här snubben gjort har varit ett reklaminlägg förklätt till "diskussionsmaterial"...

Borde göras nånting åt, tycker man.

@ZcruweN: Det är en bra diskussion som gott och väl ska ha en egen tråd egentligen, synd bara att den startades av ett reklamspamtroll. Banna Erikho säger jag och låt tråden fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är att varenda post den här snubben gjort har varit ett reklaminlägg förklätt till "diskussionsmaterial"...

Borde göras nånting åt, tycker man.

@ZcruweN: Det är en bra diskussion som gott och väl ska ha en egen tråd egentligen, synd bara att den startades av ett reklamspamtroll. Banna Erikho säger jag och låt tråden fortsätta.

Second that! Give him the Hammer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Banna Erikho säger jag och låt tråden fortsätta.

Objection. Varför ska han bannas? Det finns inga större fel med den HÄR tråden och han borde inte dömas för sina tidigare felsteg. Skulle uhm... kicken bannas om han startade en sån här tråd? Knappast.

----

Med tanke på framtiden kan glas, tallrikar, muggar, köksredskap, brödrost m.m. vara ett tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Objection. Varför ska han bannas? Det finns inga större fel med den HÄR tråden och han borde inte dömas för sina tidigare felsteg. Skulle uhm... kicken bannas om han startade en sån här tråd? Knappast.

Ifall han kom tillbaka en gång i halvåret enbart för att göra reklam för en sida, så, ja. Men det är ju upp till admin så det är väl inte vi som ska ta diskussionen, I guess.

---

Smycken duger väl alltid, men då ska det vara något fint. Min syrra fick ett silverkors i konfirmationspresent och trots att hon inte direkt är överreligiös har hon (mig veterligen) haft det på sig så gott som varje dag (eller flera gånger i veckan) i fem år nu.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ändå det finns lite diskussionsunderlag!

Jag fick en hemgjord verktygslåda med verktyg som jag blev väldigt glad över, verktyg kostar ju skjortan och sånt lär ju behövas när man flyttar hemifrån. Fick också en behändig mikrofiberhandduk som inte blir blöt eller surnar och som kan packas ihop till extremt liten volym. Alla som läst Liftarens guide till galaxen lär förstå hur behändig en sån present är när man är ute på cykel/tågluffen i sommar!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men uh, då han inte linkar från enbart ett företag och det inte är links där han tjänar något på att folk klickar så är det väll ganska OK så länge han inte börjar göra det dagligen med nonsens.

Någonting lär han ju tjäna på det - känns osannolikt att han skulle ploga igenom ett gäng internetforum och posta samma länkar utan att få ut något av det själv. Eller? För att främja världsekonomin? Skapa allmän förvirring bland forummedlemmarna? Blidka Mammon? Gud vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...