Jump to content

DotA


Panimala
 Share

Recommended Posts

Grejen är den att HoN och LoL var konkurrenter och nu börjar dom likna varandra lite mer och mer! Tycker det är lite störande bara!

Greken är den at HoN är för hardcore gamers och DotA-fanatiker, då dom flesta heroes är portade från DotA och ja.. Det egentligen är DotA i nytt fodral och annat lullul om man håller sig borta från EM. LoL är ju mer en laidback attityd till spelandet i sig med mer förlåtande spelande. Detta är väl något alla strävar efter, kolla bara på WoW som har gjort allt för att gynna både hardcore spelarna och casual spelarna. Pre-2.0 HoN hade ju bara regular och EM och EM var ingen större skillnad, utan gjorde bara 50% av alla heroes oanvändbara i större utsträckning.

TL:DR

Jag gillar uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

För er som inte är så insatta så har HoN servrarna (Tror det är endast dom) blivit utsatta för DdoS attacker ännu en gång!

S2 blev utsatta för detta tidigare men det åtgärdades väldigt snabbt, nu verkar det vara värre!

Det var visst några indier som var upprörda över att deras flagga inte var med eller något. HoN funkar igen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt tajmad. >_<

Ofta man lägger maintenance så tidigt på kvällen. Maintenance ska man ju lägga typ klockan 4 på morgonen.

haha, EU lol är sjukt sämst på allt sådant. Dom har inte ens nog med severkapacitet för att klara alla spelare en vanlig kväll, trots att det varit problem i ½ år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jävligt cool. Älskar den grafiska stilen de kör på.

HoN ligger väldigt illa till, tror jag.

LoL vet jag inte riktigt vad de sysslar med (5 miljoner dollar i turneringsvinster). Jag har svårt att tro att LoL har något att sätta upp mot DotA 2 som en e-Sport, däremot tror jag att LoL kommer att fortsätta tugga på starkt som ett casual-spel för den breda massan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt cool. Älskar den grafiska stilen de kör på.

HoN ligger väldigt illa till, tror jag.

LoL vet jag inte riktigt vad de sysslar med (5 miljoner dollar i turneringsvinster). Jag har svårt att tro att LoL har något att sätta upp mot DotA 2 som en e-Sport, däremot tror jag att LoL kommer att fortsätta tugga på starkt som ett casual-spel för den breda massan.

Tror faktisk det kan bli något så länge de själv pumpar in mycket pengar i e-sporten vilket skapar enorm uppmärksamhet (pga bra prispengar). Men så fort DotA 2 kommer ut lär det bli mer poppulärt i e-sporten sålänge de har hyffsade prispengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...