VickeX Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 (redigerad) WTF Har han gjort med Vito? Ser rätt nice ut. Skulle ju vara ganska många chapters/uppdrag och verkar ju vara en hel del annat också. Hoppas bara att det, eller en patch gör att spelet får någon slags free roam också. Redigerad 2 september, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 WTF Har han gjort med Vito? Ser rätt nice ut. Skulle ju vara ganska många chapters/uppdrag och verkar ju vara en hel del annat också. Hoppas bara att det, eller en patch gör att spelet får någon slags free roam också. Finns ju free roam mode att ladda ner men du får hitta alla klädes butiker etc själv då allt är tomt på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Finns ju free roam mode att ladda ner men du får hitta alla klädes butiker etc själv då allt är tomt på kartan. Lol. Det är en mod... Det finns ingenting officiellt. Dessutom så finns bara modden på PC, självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Finns ju free roam mode att ladda ner men du får hitta alla klädes butiker etc själv då allt är tomt på kartan. M2Dev console + lite kommandon fixar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 ska sätta mig nu och spela klart dom 2 sista chaptersna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 släpps detta DLC den 7sep i sverige oxå? och någon som vet priset på det och typ hur många speltimmar de ska ligga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 släpps detta DLC den 7sep i sverige oxå? och någon som vet priset på det och typ hur många speltimmar de ska ligga på? Det du erbjuds är 30 uppdrag där ditt jobb kort och gott är att rensa upp i staden (som Jimmy då). Mörda och ha dig. Det vill säga att det är lika bra att börja fylla på karmakontot redan nu. Det kommer även tillkomma ledarlistor och liknande för att se vem som kan få till de snitsigaste skotten och liknande. Charmerande, eller? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100901/mafia-ii-dlc-ute-7-september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Gud vad tråkig sista bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Bör man köpa detta? Kul onlinespel? Vad gör man online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Behöver tips, läs om du klarat spelet. Behöver tips på hur man ska döda Derek, han slänger molotovs hela tiden och gömmer sig bakom lådor och så fort jag reser mig så blir jag skjuten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 (redigerad) Behöver tips, läs om du klarat spelet. Behöver tips på hur man ska döda Derek, han slänger molotovs hela tiden och gömmer sig bakom lådor och så fort jag reser mig så blir jag skjuten . Gud håll på och få hel damp där spela nog om det 10 gånger. Hans gubbar spawnas hela tiden så går inte o vänta. Jag gick under där han står så han inte kan kasta på han och sen springa upp så funka det tillslut Bör man köpa detta? Kul onlinespel? Vad gör man online? om du ska spela på PC så Köp! Riktigt underhållande, online har jag inte ens tänkt på tror inte det finns va? Edit: konsol varianten är riktigt kass IMO Redigerad 4 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det du erbjuds är 30 uppdrag där ditt jobb kort och gott är att rensa upp i staden (som Jimmy då). Mörda och ha dig. Det vill säga att det är lika bra att börja fylla på karmakontot redan nu. Det kommer även tillkomma ledarlistor och liknande för att se vem som kan få till de snitsigaste skotten och liknande. Charmerande, eller? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100901/mafia-ii-dlc-ute-7-september detta låter ju riktigt bra! inget pris på det ännu? Behöver tips, läs om du klarat spelet. Behöver tips på hur man ska döda Derek, han slänger molotovs hela tiden och gömmer sig bakom lådor och så fort jag reser mig så blir jag skjuten . haha kommer ihåg hur jag dampa sönder på den delen! ja tog en bil utanför o körde precis som ngn sa in UNDER var han står, o såg till att döda alla andra först! sen va de rätt simpelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 detta låter ju riktigt bra! inget pris på det ännu? Haha, läste du länken ens? Anywho, kommer finnas tillgängligt till Windows, 360 och PS3 den sjunde september till priset 800 Microsoft-poäng eller 9,99 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Bör man köpa detta? Kul onlinespel? Vad gör man online? Det är single player only, ett kul sådant. Men efter storyn har man absolut inget att göra. Om man inte lirar till pc och kan modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det är single player only, ett kul sådant. Men efter storyn har man absolut inget att göra. Om man inte lirar till pc och kan modda. Men det suger till konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Men det suger till konsoll? Demot suger till konsoll iallfall Nån sa att dom hade patchat så det skulle vara bättre. Till pc är det skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Men det suger till konsoll? Jepp, PS3 har dessutom inget detaljerat gräs, blodfläckar och generellt sett mindre imponerande grafik . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Men vad mer exakt är det som suger på konsoll? Är det hur man styr sin karaktär eller är det enbart grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Men vad mer exakt är det som suger på konsoll? Är det hur man styr sin karaktär eller är det enbart grafiken? Testa ladda ner demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Testa ladda ner demot Enklare om ni bara talar om vad det är som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts