Jump to content

Söndagsparty!


kicken
 Share

Recommended Posts

Känns ju som att du är en minoritet när det gäller att varken gilla e&m eller f&p, så du får nog fortsätta gråta ett tag till..

Möjligtvis... Jag väljer nog att kolla något annat när deras program går (jag har gett båda paren en ärlig chans), det är inte direkt svårt att byta kanal.

Dem ställer ständigt (F&F) dumma frågor, dem avbryter folk, dem kör idiotiska inslag av totalt meningslösa och inte ens på gränsen till underhållande saker (tänker på Boston Tea Party). High Chaparall var väll sådär imo men allt annat dem gjort är i min åsikt ren skräp-TV.

E&M känns som ett misslyckat par som ska fylla tomrummet av F&F när dem var borta från rutan och det är pinsamt av den orsaken att det är vad det svenska folket tydligen vill ha.

Vad är det egentligen som gör att ni gillar dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni borde läsa intervjun med Filip och Fredrik i senaste numret av Café i vilken Filip förklarar hur mycket han hatar folk som kallar Skavlan för en bra intervjuare eftersom "han låter folk tala till punkt" och hur han avskyr hela tala-till-punkt-grejen. Jag är böjd att hålla med, frågorna de ställer när de avbryter brukar faktiskt tillföra mer än de förstår (även om jag såklart inte vet vad Bacon eller Manson tänkt säga då).

*edit* förstör

jättesen edit: Det var bra igår! Mycket bättre.

Jag har faktiskt tidningen liggandes på köksbordet, men har inte haft tid att läsa den än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt tidningen liggandes på köksbordet, men har inte haft tid att läsa den än.

Ja, inte för att ni nödvändigtvis måste hålla med bara för han har en anledning till det, som det kanske lät på mig, men det var hursomhelst intressant att han också hade något att säga om just det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, inte för att ni nödvändigtvis måste hålla med bara för han har en anledning till det, som det kanske lät på mig, men det var hursomhelst intressant att han också hade något att säga om just det.

Var inte så jag menade, mer än att jag ska ta tag i att läsa den nu när du sagt att han själv är medveten om det :rolleyes:, han kanske inte säger så mycket mer än det dock?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant med Thorsten att han håller på med massa tics, stammar, trummar med fingrarna osv, sen spelar upp en kort teater och stammar inte eller nånting.

Eeeh?

Han var ju som en sönderspelat LP som hoppade när han lästa monolog med Bacon. Det har ju iofs med att göra att han var packad under programmet och man märkte snabbt att hans engelska var sämre än en högstadieelevs.

Däremot är, trots alla skriverier precis som F&F sa Torsten en fruktansvärt bra skådespelare. Svenska är ju hans sätt att spela på, så dikten han läste under "bröllopet" var ju vardagsmat för honom och kunde således göras även med alkohol i kroppen. Sen tror jag även att han skärpte sig något när det ända var något så viktigt som någons bröllop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det egentligen som gör att ni gillar dem?

Ganska svårt att sätta fingret på, och jag tror inga argument behövs. Vi (jag) gillar dem, har inte reflekterat över varför, men en sak är säker och det är att jag aldrig skulle spilla min tid på någonting jag inte uppskattar.

Men jag tycker att de är hysteriskt roliga stundtals, sen är programmen intressanta på ett lite lättare sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Programmet har verkligen höjt sig nu, gillar mixen på gäster.

Jag har inte sett alla avsnitt, vilket var Zack Braff med i?

Förra veckans avsnitt. :whistling:

Edit: Fel av mig, två veckor sen tror jag.

Och jag håller med, det har verkligen höjt sig kvalitetsmässigt!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är rätt dåligt. Men Henrik Lundkvist var skön - det är som han jag föreställer mig att du ser ut, Kiedis! Du har en del att leva upp till. :whistling:

Hahah, vad får dig att tro det? så enligt dig är jag en blandning mellan Dave Grohl och Henrik Lundqvist?, frisyren, musiksmaken (tydligen) och klädstilen (till viss del) delar vi, vette fan om jag är så lik honom till utseende, lite kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...