Jump to content

Söndagsparty!


kicken
 Share

Recommended Posts

Ja, Filips & Fredriks nya produktion. Piloten går just nu på kanal 5. Vad tycker ni? Är det roligt? Är det bra? Håller det måttet? Jag själv tycker att det börjat lovande. Det är minst sagt intressant upplagt och intressanta gäster. Jag råskrattade ihjäl mig när dem

spoilade hela Van Veetern filmen

som går på fyran atm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk?

Säkert svenska au pairer.

Vettefan vad jag tycker om det första avsnittet, hoppas det blir bättre i alla fall, tycket det kändes lite flamsigt, dom skrek mer än vad dom brukar och kändes allmänt speedade.

Snacka om att dom slängde bort en intervju med Manson, kunde ha blivit bra men istället snacka dom om helt orelevanta saker som en jävla aladdinask, det är sånt som funkar i High Chaparall där dom har en timme med en person, men inte när dom har så pass lite tid med en person.

Kul och se att Manson och Gardell såg ut att trivas med varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marilyn Manson måste blivit helt knäckt, han fick verkligen inte göra sin grej.

Är det någon som fattar om publiken är svensk eller amerikansk?

Först tyckte jag att de tittade på en teleprompter, precis som på vissa operaföreställningar. Men sedan sa Filip (eller om det var Fredrik) att det finns så och så många svenskar i USA och man förstog tydligt att det var svenskamerikaner då de skrattade åt deras skämt som de sa på svenska. Sedan fanns det ju en del kända profiler. Bl.a satt Gardells man Levengood där. Man såg även modejournalisten Elin (heter något i efternamn också) flera gånger.

Säkert svenska au pairer.

Vettefan vad jag tycker om det första avsnittet, hoppas det blir bättre i alla fall, tycket det kändes lite flamsigt, dom skrek mer än vad dom brukar och kändes allmänt speedade.

Snacka om att dom slängde bort en intervju med Manson, kunde ha blivit bra men istället snacka dom om helt orelevanta saker som en jävla aladdinask, det är sånt som funkar i High Chaparall där dom har en timme med en person, men inte när dom har så pass lite tid med en person.

Kul och se att Manson och Gardell såg ut att trivas med varandra.

Jag håller med dig enormt mycket! De kunde ha fått till det rejält med Manson då han är en så pass intressant karaktär som han är. Dem kunde ställt tonvis med mycket intressantare frågor än dem faktiskt gjorde. Dock så var det kul att Gardell blev så öppenhjärtlig efter ett tag och började ta på Manson och skämta till en del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte det var ganska bra. :D

Dom skrek lite och man blev nervös stundtals. Kommer dock ge dem några chanser innan jag dömer.

Det är trots allt förta gången, iaf på länge, som dom sänder live. Så man får väl ha lite överseende.

Tycker man borde ta bort textningen, den kommer ändå helt osynkat då dom skriver den i realtid. Jag kan inte låta bli att läsa texten och tappar fokus från vad dom snackar om just nu. Det är visserligen inte realistiskt då dom har tittare som behöver texten. Men, men.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...