Jump to content

Söndagsparty!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med om att direksänt känns lite onödigt. Det här med att editera in små roligheter har ju länge varit deras grej men det funkar inte i direktsändning.

Programmet hade väl sina stunder men i allmänhet var det ganska dåligt och för mycket flams och trams imo. Jag blev lite besviken. Det hela känns mest som ett svepskäl för F&F att få leva ut en pojkdröm och göra show ute i stora världen. Tycker de ska koncentrera sig på fungerande koncept och inte hålla på och testa nya saker HELA tiden.

Kevin Bacon ikväll. Kan ju bli intressant. Kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är direktsändning och dom ska ju hålla sig någorlunda till tidsramen. Eller hur?

Det fattar väl jag också, men att avbryta för att säga nått helt oväsentligt känns ju lite.... Kevin Bacon sa ju till och med "let me finish", det var samma sak förra veckan när Manson pratade om nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fattar väl jag också, men att avbryta för att säga nått helt oväsentligt känns ju lite.... Kevin Bacon sa ju till och med "let me finish", det var samma sak förra veckan när Manson pratade om nått.

Å andra sidan, är inte den typen av rastlöshet ett av deras signum? I studioproduktioner kanske de lyckas tona ner det lite, eller klippa bort sådant. Har inte sett programmet i fråga, men i bra intervjuer avbryter man inte på det sättet, håller med om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad folk ser hos Filip och Fredrik, tycker att båda två är totalt ointressanta personer som drar torra skämt och är otroligt dåliga på att intervjua.

Fast dem är ju inte värre än det nya idiotparet på TV, dvs Erik och Mackan

Tycker att Herre på Täppan är roligare än Vem kan slå Filip och Fredrik.

Gillar båda paren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ok, Flink var rätt avslappnad, trodde han skulle vara som han alltid är.

Men en sak som jag faktiskt stör mig på, vad dom avbryter dom som pratar, speciellt Filip.

Å andra sidan, är inte den typen av rastlöshet ett av deras signum? I studioproduktioner kanske de lyckas tona ner det lite, eller klippa bort sådant. Har inte sett programmet i fråga, men i bra intervjuer avbryter man inte på det sättet, håller med om det.

Ni borde läsa intervjun med Filip och Fredrik i senaste numret av Café i vilken Filip förklarar hur mycket han hatar folk som kallar Skavlan för en bra intervjuare eftersom "han låter folk tala till punkt" och hur han avskyr hela tala-till-punkt-grejen. Jag är böjd att hålla med, frågorna de ställer när de avbryter brukar faktiskt tillföra mer än de förstår (även om jag såklart inte vet vad Bacon eller Manson tänkt säga då).

*edit* förstör

jättesen edit: Det var bra igår! Mycket bättre.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...