SilentViper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Du är fan riktigt jävla rolig. Bli komiker! Har asgarvat ihjäl mig åt dina inlägg. Haha jag har funderat lite på det då ja har både fått några i familjen skrattat sen kompisar med har skrattat åt lite saker då ja har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Haha jag har funderat lite på det då ja har både fått några i familjen skrattat sen kompisar med har skrattat åt lite saker då ja har sagt. Alltså....looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Nej nu är det bäst att jag ger mig här. Let's go ontopic now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Alltså....looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool. Du är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) oj, vafan. Redigerad 16 juni, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Haha jag har funderat lite på det då ja har både fått några i familjen skrattat sen kompisar med har skrattat åt lite saker då ja har sagt. HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 HAHAHA! You said that already. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 You said that already. Mm, so I can't say it again? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 MEN FÖR I HELVETE, ON TOPIC ELLER DRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 (redigerad) Jag var bara tvungen att fråga Åsa Waldau från Knutby som var med i morgonpasset på P3 nyss, vad hon tyckte om 2012. Men fick inget svar Däremot spelar dem en bra Mustasch låt just nu Redigerad 9 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Rätt långt ifrån ämnet på den sista sidan. men... liten BUMP! Ingen har väl undgått att det har varit rätt hyggligt med naturkatastrofer den senaste tiden. Två stycken feta jordbävningar i Haiti och Chile, storm i Frankrike, snökaos i nordamerika, och skyfall i Australien. Så jag undrar bara har de som tror på den här teorin stöd för att 2012 ska föregås av oroligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Rätt långt ifrån ämnet på den sista sidan. men... liten BUMP! Ingen har väl undgått att det har varit rätt hyggligt med naturkatastrofer den senaste tiden. Två stycken feta jordbävningar i Haiti och Chile, storm i Frankrike, snökaos i nordamerika, och skyfall i Australien. Så jag undrar bara har de som tror på den här teorin stöd för att 2012 ska föregås av oroligheter? Det är ju flera dödliga katastrofer varje år, inget nytt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Det är ju flera dödliga katastrofer varje år, inget nytt direkt. Jepp, säkerligen inget speciellt. Reagerade bara på att allt kom så koncentrerat på en gång. I vilket fall köper jag inte domedagssnacket, men jag kan se året som något slags vägskäl av något slag kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jepp, säkerligen inget speciellt. Reagerade bara på att allt kom så koncentrerat på en gång. I vilket fall köper jag inte domedagssnacket, men jag kan se året som något slags vägskäl av något slag kanske. Tror inte nåt händer. Folk trodde ju nåt skulle hända 1984 pga Orwells bok (insåg folk inte att han skrev den 1948, och antagligen bara bytte plats på siffrorna?) och massa andra årtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Är detta ens bekräftat att jorden går under 2012? Eller är allt bara påhitt? För det har varit ganska tyst om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Är detta ens bekräftat att jorden går under 2012? Eller är allt bara påhitt? För det har varit ganska tyst om detta. Det är bekräftat, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Det är bekräftat, ja. Också hört det, men vet man vilket datum än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Också hört det, men vet man vilket datum än? Nej, men såg att de ska hålla en presskonferens nästa vecka där de tillkännager mer information om det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Också hört det, men vet man vilket datum än? Jag tror att jag hört 10:e september, men det var kanske bara rykten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Nej, men såg att de ska hålla en presskonferens nästa vecka där de tillkännager mer information om det hela.Vilken dag och tid? Är, liksom SilentViper, intresserad av att veta mer om denna katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts