Jump to content

April april!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Här är ett lite smått roligt skämt.

Information about the next GTA "GTA Harbour City" leaked!

:cry:

Den var faktiskt välgjord i alla fall!

Det enda jag stött på hittills är Leksand som "Ska spela med gult mashår på hjälmarna" nästa säsong. Förra året åkte jag dit stenhårt på deras aprilskämt, den här gången gick det inte riktigt lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/ Klicka på valfri video på framsidan

"Så tittar du på den nya layouten:"

Flytta till Australien

Som du säkert vet är allt i Australien upp och ner. Om du vill ha en mer naturlig tittarupplevelse på YouTube kan det därför vara en god idé att flytta dit. (Obs! Om du redan bor där nere och sidan ändå är upp och ner, rekommenderar vi istället att du flyttar upp till det norra halvklotet.)

Hahahahaha! :cry::D:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det man laddar ner?

Ett .pdf dokument, inget olagligt

edit: nån på torrentbytes har laddat upp "spelet" "Extreme.Sheep.Catcher-MYTH" som egentligen innehåller

några olika filmer, "Hacking with Ramzi", ett klipp ur en porrfilm med en neger som har en 1-meters kuk, nån tysk som bitchslappar nån hobo och filmen där nån skjuter en björn och sen har sex på den. Oh rite, samt "All your base are belong to us" flash-filmen

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lurad av min flickvän som messade mig där hon sa att hon var på sjukhuset för hon hade brutit nyckelbenet och några revben för nån hade knuffat ner henne för en trapp.

Ganska hårt skämt egentligen och tro inte heller att jag tänkte på det där med att man inte får ha mobiler på inne på sjukhuset. Vart helt förstörd! =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Östgötatrafiken körde med ett, vad jag förmodar, aprilskämt på sin reklamsida i Extra Östergötland. Det var en artikel som handlade om att de skulle införskaffa trippeldäckare eftersom det inte ens finns tillräckligt med platser på dubbeldäckarna.

Bilden var rätt skickligt photoshopad.

Något som talade emot hela artikeln, förutom det faktum att det var en trippeldäckare, var att de hade en liten ruta där det stod all möjlig fakta om bussen, vad den hade för motorer och så vidare. Vilket inte kändes speciellt östgötatrafiken-aktigt.

Edit: http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=3&group=1350

Fasen vad fett det där hade varit. :cry: Klicka på någon av hårddiskarna och läs vad som följer med i den. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lurad av min flickvän som messade mig där hon sa att hon var på sjukhuset för hon hade brutit nyckelbenet och några revben för nån hade knuffat ner henne för en trapp.

Ganska hårt skämt egentligen och tro inte heller att jag tänkte på det där med att man inte får ha mobiler på inne på sjukhuset. Vart helt förstörd! =/

Hah, sånt där är inte okej! Tack för att du delade med dig av det dock, jag som utomstående fann hela grejen lite tragikomisk. Skönt att hon inte gjorde illa sig på riktigt.

edit: Newgrounds har varje år ett uppenbart, men ack så roliga April-skämt.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...