Jump to content

April april!


VickeX
 Share

Recommended Posts

För de som spelar WoW finns det lite roliga aprilskämt i addonsen... Eller ja, i ett i alla fall.

WIM (WoW Instant Messenger) spelar upp ett Darth-Vader-andetag varje gång någon whisprar till dig, och istället för deras klass så ser man en stormtrooper. En annan lustig sak som skedde var att när jag laddades in i WoW så spelades modemuppkopplingsljudet upp... Jag vet inte vilket addon som gjorde det, men jag antar att det var WIM också. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för oss som inte har det så är du vänlig och berättar hoppas jag? ^_^

Hade hoppats att spara överraskningen till någon som skulle testa (om någon här har spelet), men detta hände alltså mig idag;

"In a display of incredible generosity, the board have decided to award you a sum in the region of 6,57 B kr to spend on players and a new stadium.

Please confirm your acceptance of this unexpected bonus."

Det fanns en "accept"-knapp. När man klickade på den dök något i stil med detta upp:

"APRIL FOOL!

You didn't tihnk we would make it that easy for you, did you?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade hoppats att spara överraskningen till någon som skulle testa (om någon här har spelet), men detta hände alltså mig idag;

"In a display of incredible generosity, the board have decided to award you a sum in the region of 6,57 B kr to spend on players and a new stadium.

Please confirm your acceptance of this unexpected bonus."

Det fanns en "accept"-knapp. När man klickade på den dök något i stil med detta upp:

"APRIL FOOL!

You didn't tihnk we would make it that easy for you, did you?"

Spoiler ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...