Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ni som köper longboards.. Kan ni säga vad man egentligen gör på en longboard? En halv-skateare som jag som egentligen tillhör 'old-schoolen' (vilket jag förmodar att ni också egentligen tillhör) har i princip aldrig sett en longboard. Och tycker de egentligen ser skitfåniga ut, men det är ändå intressant. Liksom.. Som en tågkrash, det är egentligen förjävligt men du tittar ändå för att det är intressant. Do explain, plz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som köper longboards.. Kan ni säga vad man egentligen gör på en longboard? En halv-skateare som jag som egentligen tillhör 'old-schoolen' (vilket jag förmodar att ni också egentligen tillhör) har i princip aldrig sett en longboard. Och tycker de egentligen ser skitfåniga ut, men det är ändå intressant. Liksom.. Som en tågkrash, det är egentligen förjävligt men du tittar ändå för att det är intressant. Do explain, plz.

Longboard är ju old-schcool om något. Dagens Longboard härstammar från surfarna som satte hjul på sina surfbrädor under 50-talet, som senare vidareutvecklades till skateboard.

Jag är gammal skatare och kommer använda min bräda som ett roligt transportmedel och för att nöta lite old school-trix a al Lords of Dogtown

Då det inte finns några backar i min del av landet kommer det inte bli så mycket downhill, även om utflykter är planerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, nej, nej. Vet inte hur du får 2011 till snart.

2 år bara.. det kommer bara att säga BOOM så är det 2011

EDIT: köpte Castle Crasher igår, jättekul :)

värt och nämna är också att det har ett av det bästa soundtracket jag nånsin hört

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...