Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har köpt mig en Captain Morgan Spiced Gold.

932889_morgan1_1112620_0.jpg

Den ultimata romen om man ska göra rom och cola. En liten skvätt lime i och det blir godare och friskare än vanlig cola.

W0RD!

Orkar inte fixa bild men när jag kom till Sverige stod det 2 liter Bacardi CoCo, 1 liter Morgan Spiced Gold och 1 liter Morgan Jamaican Rum eller vad den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0RD!

Orkar inte fixa bild men när jag kom till Sverige stod det 2 liter Bacardi CoCo, 1 liter Morgan Spiced Gold och 1 liter Morgan Jamaican Rum eller vad den heter.

Den som är smaksatt med frukt? Har en capt. Morgans Black Label, men är inte mycket för mörk rom. Spiced gold är däremot guld. Tog mig en direkt efter jobbet i går, få FAN vad god den var!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad kul! :)

Hihi, man fick inte ha nån särskilt stor packning (dvs handduk, toagrejer, badbyxor, kalsonger+strumpor samt det absolut nödvändigaste) så det blev aldrig att de där skjortorna kom med. Nu i efterhand ser jag inte riktigt var de skulle ha kommit till användning men det visste jag ju inte då. Euron kom väl till pass däremot, tyvärr var det inte samma sak med badbrallorna.

Hunkibojj!! yes_1046272_0.gif

Hahaha, tack ska du ha. :)

(Men vad fan har jag för det, undrar jag rätt ofta...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, har inte använt dem. Och frågan är, varför skulle jag göra det? Jag vill väl inte gå omkring och bär på en högtalare, då kunde jag lika gärna ha köpte en bergssprängare. :(

Skicka till mig om du inte vill ha den. Jag vill ha ett par billiga små högtalare med överkomligt ljud för filthäng och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Giz bought this

And it made comp look like this

HDD kylare som gör om 3x 5.25" platser till 4x3.5". Plats för fler hårddiskar och förbättrar airflow till grafikkortet, mmyes

Impulsköpte även denna "jag älskar Schäfer"-tändaren för en 10'a medans jag hämtade ut paketet till HDD grejjen :w000t:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...