Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hmm, jag har aldrig riktigt förstått charmen med Lilla Fridolf. Selma är den största jävla satmara någonsin och jag ser ingen humor i att se knubbisen få skäll gång på gång. :(

Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då :) Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då :) Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky!

Håller fullständigt med dig. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då :o Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky!

Elvis... :confused:

Tidningen Lilla Fridolf är ju numera nedlagd. Jag håller dock med om att den var ganska bra på 80-90-talen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste tillskottet till overallen. :)

post-8050-1250326980_thumb.jpg

Whoa, shit! :doh: Var fick du tag på en sån? Det är väl till Systemet? Vad kostade den?

Sjukt spexigt och nyttigt märke, ju!

Allt, overallen är det mest praktiska man kan ha. :)

Jupp, ungefär som en handduk i Liftarens Guide Till Galaxen.

Byxor, jacka, täcke, servett, regnställ, uniform, handduk, sittdyna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...