Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

Först och främst:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/memma.jpg

Ohhh yeah! Såg det i affären och var tvungen att köpa. Jag tror aldrig jag har ätit memma tidigare. Vad har jag att se fram emot, Umberto? naughty_1182473_1.gif

Haha, vafan. Som eXotic skrev gillar man knappast memma omedelbart eftersom det är en "acquired taste". Kom ihåg att ha socker och mjölk/grädde till annars blir det besvärligt att äta. Vissa tar bara mjölk eller bara grädde men jag brukar ha mjölk med en skvätt grädde i. :yes:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trist det är med folk som inte tar sina studentmössor på större allvar än att de sätter på sånadär saker. Har två kompisar som hade sin nick på BILDDAGBOKEN på sina mössor.

Hur förklarar man det när man ska ta kort med barnbarnen efter deras student?

Hur fint ÄR det när man väl står där på studenten, den viktigaste dagen i ens liv dittills?

Nu syns ju inte siffrorna överdrivet mycket. Men tänk mina vänners mössor. Fan va pinsamt egentligen. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trist det är med folk som inte tar sina studentmössor på större allvar än att de sätter på sånadär saker. Har två kompisar som hade sin nick på BILDDAGBOKEN på sina mössor.

Hur förklarar man det när man ska ta kort med barnbarnen efter deras student?

Hur fint ÄR det när man väl står där på studenten, den viktigaste dagen i ens liv dittills?

Nu syns ju inte siffrorna överdrivet mycket. Men tänk mina vänners mössor. Fan va pinsamt egentligen. :/

Dagen kommer bli som en vanlig dag för mig, går inte ut med fullt gymnasiebetyg, kommer inte ha någon skiva med klassen, min klass är sämst, kommer bli flak och hem till familjen i stort sätt. Så varför ta allt så himla seriöst? Pallar verkligen inte vara seriös. Har två kompisar i klassen som har STFU och WTF på samma sätt :lol:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagen kommer bli som en vanlig dag för mig, går inte ut med fullt gymnasiebetyg, kommer inte ha någon skiva med klassen, min klass är sämst, kommer bli flak och hem till familjen i stort sätt. Så varför ta allt så himla seriöst? Pallar verkligen inte vara seriös. Har två kompisar i klassen som har STFU och WTF på samma sätt :lol:

Ni är alltså ett gäng förvuxna fjortisar.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här forumet är så irriterande ibland. Gör man något oseriöst för att skoja till det blir man sågad och klankad på av flera stycken. Bara för att man inte är en i gta "gänget". Men är man med i gänget, då kan man bokstavligt talat gå ut halvnaken i regnet och stå som en läskig gay rapist och kolla in i kameran som en idiot. Skriva/skryta om hur många man har legat med och hur man gör det i en jävla tråd på en spelsida. Skriva i fylletråden varje helg för att vara kul som full. När nästan 80% av allt är påhitt och spel. Och jag är omogen och fjortis för att jag skrev 1337 på skämt på min mössa. Ni vet inte ens om det finns någon internt skämt i min kompis krets eller något. Hade det var någon annan hade det säkert postats i humor tråden och den personen hade hyllats. Kanske även gått ut med bara den på i regnet och hoppa runt.

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du syftar på kicken i lite det du skriver? Du tror inte han har fått sin fair share av skit från medlemmar p.g.a. vissa saker han gjort/skrivit? Jag känner inte av någon "intern hedersklubb" här på sajten. Visst, en del har hängt längre än andra och syns mer. Men utöver det vettitusan.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KLart det finns en liten grupp som gör mer. So? Det gör det överallt.

Jag är dessutom definitivt inte med i den och tar åt mig av ditt inlägg eftersom att jag skrev om din mössa.

För vissa kanske studenten var seriös?

Och speciellt attackerad har du väl knappast blivit va?

Men förstår att du ville att alla skulle skriva att du var så rolig o frän när du gjorde så med mössan och inte fick den reaktion du räknat med. Hade man haft två mössor hade det ju varit ganska roligt ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KLart det finns en liten grupp som gör mer. So? Det gör det överallt.

Jag är dessutom definitivt inte med i den och tar åt mig av ditt inlägg eftersom att jag skrev om din mössa.

För vissa kanske studenten var seriös?

Och speciellt attackerad har du väl knappast blivit va?

Men förstår att du ville att alla skulle skriva att du var så rolig o frän när du gjorde så med mössan och inte fick den reaktion du räknat med. Hade man haft två mössor hade det ju varit ganska roligt ändå. :)

Saken är den att jag vet att det är ganska fjantigt. Men jag är en kille som bjuder på sig själv rätt mycket. Har några nördar i klassen jag är med och allt vi gör är att sitta och snacka spel och likande. Diskutera gårdagens lir och roliga händelser. Pratar väldigt nördigt också och spel, film, och serier. Med quotes och liknande. Så det var vi som snacka och larvade oss när vi fick göra student hattarna genom en hemsida. Så är ett litet skämt mellan oss liksom.

Eftersom jag inte ser min student så seriös så gjorde jag något fult på den. Går som sagt inte klar gymnasiet helt och min skola har vart ett helvete. Vill bara ha kul och inte bry mig så mycket om saker nu när jag slutar. Inte ta saker så seriöst. Som jag sa så kommer min student vara skola>hem och kanske ut med några kompisar snabbt senare på stan.

Kan också tillägga att siffrorna går att ta bort. Så skulle så vara att jag känner "nee nu när jag är äldre vill jag att den ser normal ut så tar jag ut dom. Såg det nu när jag kikade närmare under kanten på insidan. Men saken är att jag blir så trött över att man alltid har den gamla stämpeln kvar här på sidan hela tiden. Som Kebabs skämt. Emo frisyr och hatten på. Jag har faktiskt ändrats sjukt mycket som person och det hade vart nice om folk kunde se att folk ändras. Iofs ska jag ju inte ta åt mig så mycket. Men blir jobbigt när det händer mer än en gång. Vill bara lägga till att jag inte försökte vara roligt eller ville få gapskratt från er. Mer en reaktion att jag är rolig på ett fjantigt sätt, för det är larvigt att sätta elit på sin mössa. Det vet jag redan om.

Sorry för offtopic, fortsätt med tråden nu!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...