Jump to content

Mass Effect 2


Boomer
 Share

Recommended Posts

Mass Effect 2

Uppföljaren till actionrollspelet Mass Effect har fått en teaser!

Tydligen så tycker BioWare att ett kort klipp passar bättre än ett bestämt release-datum, och jag måste nog säga att jag håller med.

Kolla klippet och känn hur "Z0mg Aw3s0me V1LL h4 nu!"-känslorna kryper i kroppen!

Ta mig till klippet!

För att summera, jag längtar super-duper mycket.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer detta inte till PC. Lol hann att köra ibörjan lite sen pallade ja inte starta spelet nå mera fråga mig inte varför.

Kommer förmodligen till PC 6-12 månader senare. I dess allra buggigaste form.

*Edit*

Lite inofficiell information om spelet. Så ta det med en stor nypa salt.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

var ute på IGN då jag såg skylten "mass effect 2 teaser" i "recent news" rutan. och jag bara "OMG!!!! vill ha nu!!!!".

och det hära med att shepard är död går ju inte.. har för mig att jag nyligen läst någonstans att bioware sa att man skulle behålla sina sparfiler från ettan. skuller nog satsa på "fake-my-own-death" scenario.

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var ute på IGN då jag såg skylten "mass effect 2 teaser" i "recent news" rutan. och jag bara "OMG!!!! vill ha nu!!!!".

och det hära med att shepard är död går ju inte.. har för mig att jag nyligen läst någonstans att bioware sa att man skulle behålla sina sparfiler från ettan. skuller nog satsa på "fake-my-own-death" scenario.

Finns inte så mycket mer man kan göra än att spekulera.

Men det som är _lite_ smått mysko är att den Geth vi ser i slutet har samma tecken (N7) som Shepherd har på sin dräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu må jag vara skapligt nyvaken, och det var ett tag sen jag lirade ettan.

Shepard

dör ju inte

?

Han kommer ju

springades upp ur ruiner i Citadel, och din gamla general (Eller vad han nu var), frågar vad Shepard ska göra nu, osv.

:)

Eller har jag missat något?

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu må jag vara skapligt nyvaken, och det var ett tag sen jag lirade ettan.

Shepard

dör ju inte

?

Han kommer ju

springades upp ur ruiner i Citadel, och din gamla general (Eller vad han nu var), frågar vad Shepard ska göra nu, osv.

:)

Eller har jag missat något?

Korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mass Effect är bästa 360-spelet som gjorts imo (t.o.m. bättre än GTAIV) så jag ser definitivt fram emot det här.

Beror på vad det är med RPG som du inte gillar. RPG är en väldigt bred genre. Allt från Final Fantasy till Knights of the Old Republic till Baldur's Gate. Är det turordningsbaserat du inte gillar så är spelet inte turordningsbaserat.

Jag tycker inte att man ska överbetona RPG-elementen i Mass Effect. Det är i första hand ett actionspel imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...