Jump to content

"Sverige ska skakas av en skolsjutning" - Hot om skottlossni


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Jag satt i D-huset, det huset på skolan som evakuerades sist, och jag tror att vi var tredje sista klassen på hela skolan att evakueras ifrån platsen. Vi satt i fyra och en halv timme i en liten datasal, fick inte gå på toa eller byta rum och vi fick ingen lunch medans poliserna gick utanför våra fönster och slängde i sig mackor ifrån Lökens :)

Jag var inte orolig en sekund, däremot var jag rädd för min flickväns skull och jag vet flera som var livrädda. Att man dessutom firar ett halvår med flickvännen och hade planer för kvällen... Ja, jag tror att det kallas "ironi" :D

Anyways, någon mer på forumet som går på Eskil?

EDIT: Jag kan tillägga att ja, det var 4chan och för er som inte läst Eskilstuna-Kurirens hemsida så kan jag säga att personen har blivit gripen, sagt att det var ett skämt och släppts

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en del vänner på St. Eskil (bl.a Kicken) och det är klart att man blev lite orolig men vi vet allihopa att om Kicken tappar tålamodet slår han ner dörren och tar sig ut ifrån skolan. (<3) :D

Aaah, klassiker. Kom osökt att tänka på den när en vän i klassen berättade att han slog hål i en vägg när han inte kunde sova inför ett prov.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha!

Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat.

Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick!

Ja, det skulle aldrig kunna hända i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stell och Mathias, var inte allt för säkra på det. Jag är hundra på att det en dag kommer att hända, kanske inte under våran livstid men någon gång. I go with the odds.

Och Mathias, planerna blev inte direkt förstörda, men min flickvän hade svårt att njuta av en mysig kväll på Ming Palace efter att ha varit extremt orolig över mig och vad som hände på skolan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha!

Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat.

Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick!

IPbannad? CP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha!

Skolskjutning i Sverige, snälla kom på nått mer oseriöst och helt befängt. Det skulle väl vara i rosengård isf, men vem fan bryr sig? Inte dom som bor i rosengård iaf, vardagsmat.

Den enda sorg jag känner nu är att jag är bannad på 4chan och gick miste om detta underbara ögonblick!

Proxy ftw?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...