Marquis Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Bah. Tänkte börja spela idag och skulle patchen skiten men gjorde nåt fel, så nu blir jag tvungen att installera om allt. Yay! Har de förbättrat sjöstriderna? Vet faktiskt inte, har knappt spelat någonting jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Vet faktiskt inte, har knappt spelat någonting jag heller.. Någon gång ska vi! Ny sida så: Finns det något sätt att skaffa Special Forces nu i efterhand? Redigerad 4 juni, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 F'låt om jag inte tillför någonting, men jag har suttit och skrattat åt Umbertos förstapost i tio minuter! Anledningen? KATTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Är Napoleon: Total War ett fristående eller ett eget spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 (redigerad) Är Napoleon: Total War ett fristående eller ett eget spel? Från wiki: Napoleon: Total War, is the newest installment in the Total War series. Much like its predecessors it is an RTS/turn based stratergy. The game is based on the Empire: Total War engine. Alltså ett nytt spel med samma motor, typ som skillnaden mellan GTA3 och GTA: Vice City antar jag. Redigerad 16 januari, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Från wiki: Napoleon: Total War, is the newest installment in the Total War series. Much like its predecessors it is an RTS/turn based stratergy. The game is based on the Empire: Total War engine. Alltså ett nytt spel med samma motor, typ som skillnaden mellan GTA3 och GTA: Vice City antar jag. Ah, tack, du förstod trots att jag lyckats skriva "fristående eller eget spel" . Inget World Domination för Sverige med det nya avändargränssnittet alltså? Det blir nog ett köp, ETS är jätteskoj, jag förstår inte varför folk blev så besvikna på det? Redigerad 17 januari, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts