Jump to content

Empire: Total War

Umberto
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jodå, det har du rätt i :D

Kör du laglig fullversion förresten? Inte kört med någon på ett tag nu :P

Eeh, födelsedagen börjar precis nu och det står på önskelistan, så mycket kan jag säga.. :w000t:

Om jag får det (annars köper jag inom kort) kör jag gärna, vore kul att möta lite svenskar.

Förresten, vet någon om man kan köra spelet moddat online? Finns ju en del lovande mods ute som tydligen ska förbättra gameplay rätt rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeh, födelsedagen börjar precis nu och det står på önskelistan, så mycket kan jag säga.. :w000t:

Om jag får det (annars köper jag inom kort) kör jag gärna, vore kul att möta lite svenskar.

Förresten, vet någon om man kan köra spelet moddat online? Finns ju en del lovande mods ute som tydligen ska förbättra gameplay rätt rejält.

Tänkte väl att det skulle införskaffas nu. ;D

Kan du länka till någon sådan mod? Inte hittat någon ännu. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska installera spelet står det bara "Creating local game cache files..." och "Preparing Empire: Total War files for install..." sen händer inget mer. Det står så i flera timmar så jag börjar tröttna på att vänta på om det ska fungera. Har ingen aning om jag kanske har gjort något fel. Hur lång tid tog det för er att installera spelet?

Redigerad av Stadion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bah. Tänkte börja spela idag och skulle patchen skiten men gjorde nåt fel, så nu blir jag tvungen att installera om allt. Yay! :mellow:

Det har släppts 4-5 patchar. Däremot inga som balanserat upp AI:n än (eller gjorde senaste det?).

Har de förbättrat sjöstriderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor