Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Det kan ändå ge en viss känsla för det, jag personligen har inte märkt någon enorm förbättring till fullversionen, tycker jag. Jodå, det har du rätt i Kör du laglig fullversion förresten? Inte kört med någon på ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Jodå, det har du rätt i Kör du laglig fullversion förresten? Inte kört med någon på ett tag nu Eeh, födelsedagen börjar precis nu och det står på önskelistan, så mycket kan jag säga.. Om jag får det (annars köper jag inom kort) kör jag gärna, vore kul att möta lite svenskar. Förresten, vet någon om man kan köra spelet moddat online? Finns ju en del lovande mods ute som tydligen ska förbättra gameplay rätt rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Eeh, födelsedagen börjar precis nu och det står på önskelistan, så mycket kan jag säga.. Om jag får det (annars köper jag inom kort) kör jag gärna, vore kul att möta lite svenskar. Förresten, vet någon om man kan köra spelet moddat online? Finns ju en del lovande mods ute som tydligen ska förbättra gameplay rätt rejält. Tänkte väl att det skulle införskaffas nu. ;D Kan du länka till någon sådan mod? Inte hittat någon ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Tänkte väl att det skulle införskaffas nu. ;D Kan du länka till någon sådan mod? Inte hittat någon ännu. En topic på TWC om de tre största och mest seriösa projekten, har inte testat någon själv ännu. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=246658 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 (redigerad) När jag ska installera spelet står det bara "Creating local game cache files..." och "Preparing Empire: Total War files for install..." sen händer inget mer. Det står så i flera timmar så jag börjar tröttna på att vänta på om det ska fungera. Har ingen aning om jag kanske har gjort något fel. Hur lång tid tog det för er att installera spelet? Redigerad 14 april, 2009 av Stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 (redigerad) http://steamcommunity.com/groups/Empire_T_G Nyskapad grupp Medlemmarna kommer in när de visar sig vara online. Alltså imorgon edit: Albin har redan skänkt oss en 10'a i steam rating! Redigerad 27 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Storpatch inom kort, najs! Kanske kan få mig att hitta suget. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32399 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Den här tråden får inte bara dödas! D: Ingen som fortfarande lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Ingen som fortfarande lirar? Har inte lirat sen de grafiska buggarna uppstod. Känns för jobbigt att behöva starta om spelet efter varje strid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Har inte lirat sen de grafiska buggarna uppstod. Känns för jobbigt att behöva starta om spelet efter varje strid. Så, det har inte fixats för dig med patcharna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Så, det har inte fixats för dig med patcharna? Nope. Har provat det mesta men jag lyckas inte få bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 har inte spelat det här på länge nu, tog till största del slut när Third Age Total War modden släpptes till M2TWK. Och nu har den modden stuligt mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 (redigerad) Den här tråden får inte bara dödas! D: Ingen som fortfarande lirar? Jag har knappt börjat spela eftersom jag tycker att det är för buggigt. Väntar på den där patchen.. Redigerad 9 maj, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Jag har knappt börjat spela eftersom jag tycker att det är för buggigt. Väntar på den där patchen.. 2 patcher borde redan ha blivit släppta? Eller vilka buggar är det du stör dig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 2 patcher borde redan ha blivit släppta? Eller vilka buggar är det du stör dig på? Jaha, där ser man. Jag har bott under en sten de senaste månaderna. Blir väl till att börja spela igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Jaha, där ser man. Jag har bott under en sten de senaste månaderna. Blir väl till att börja spela igen då. Du har inte köpt spelet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Du har inte köpt spelet va? Jag kan inte svara på den där frågan utan att ljuga eller bryta mot forumets regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Det har släppts 4-5 patchar. Däremot inga som balanserat upp AI:n än (eller gjorde senaste det?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Bah. Tänkte börja spela idag och skulle patchen skiten men gjorde nåt fel, så nu blir jag tvungen att installera om allt. Yay! Det har släppts 4-5 patchar. Däremot inga som balanserat upp AI:n än (eller gjorde senaste det?). Har de förbättrat sjöstriderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Finns det något sätt att skaffa Special Forces nu i efterhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts