Jump to content

GTASajten Song Contest '09


VickeX
 Share

Recommended Posts

GTASajtenSongContest09logo_1078396_0.png

Hej och välkomna till förberedelsetopicen för GTASajten Song Contest '09

Regler och information:

*Alla låtar måste vara minst en minut lång, och personen som ställer upp måste själv vara med och sjunga minst två meningar.

(Yeah, oh, mm, right, lalala och liknande räknas ej)

*Endast en (1) låt per person!

*Låten måste vara inspelad för just det här tillfället!

Så länge dessa regler följs accepteras vad som helst.

Låt oss säga att du vill stå helt själv i ditt lilla rum och spela in när du utan backupmusik sjunger det fulaste du kan - så är det okej. Detsamma om du vill spela in när du sjunger och lägga in det ljudspåret på en annan låt, ja vad som helst!

Låten ska senast vara inskickad 28 februari 2009 (skickas till mig på msn eller via mail till XvickeX@Spray.se), och ni har också enda tills dess på er att anmäla er, om ni är osäkra.

Pollen kommer upp kvällen efter, den första mars.

---------------------------------------------------------------

Har jag glömt någonting eller är det någonting du undrar så PM'a mig.

Anmälda:

VickeX

Boomer

Weener

Kebab

Henkibojj

Xstreem

SimonJ

Martin-123

P-C

Saffecool

--------

Grön = Låt skickad och accepterad

Röd = Låt ej skickad ännu

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Senast när? Jag är gärna på, förhoppningsvis har jag tid med det.

Suck. Hade skrivit det. Måste av misstag suddat ut det.

Senaste anmälnings och inskickningsdag är 28 (sista) Feb 2009. Pollen kommer upp kvällen efter, första Mars. Editerar in det, tillsammans med ditt och Kebabs namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Alla låtar måste vara minst en minut lång, och personen som ställer upp måste själv vara med och sjunga minst två meningar.

(Yeah, oh, mm, right, lalala och liknande räknas ej)

Man kan alltså ta en låt som redan finns? Typ, någon sjunger "jag älskar jorden" och sen efter det så kommer jag "fast det gör jag nog inte" och efter det så fortsätter artisten att sjunga och så kan man göra lite infall då och då i sångtexten?

Ursäkta om det här verkar var förvirrat, är lite trött och jag ska faktiskt sova nu. God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan alltså ta en låt som redan finns? Typ, någon sjunger "jag älskar jorden" och sen efter det så kommer jag "fast det gör jag nog inte" och efter det så fortsätter artisten att sjunga och så kan man göra lite infall då och då i sångtexten?

Ursäkta om det här verkar var förvirrat, är lite trött och jag ska faktiskt sova nu. God natt.

Nja, det är väl okej så länge du sjunger mest. Det ska inte vara som om någon annan sjunger en hel låt och sen sjunger du två meningar i bakgrunden. Fokuset ska väll ligga mest på dig, det är ju du som deltar. Du får ju sjunga med i en hel låt, däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...