Jump to content

GTASajten Song Contest '09


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
När i helvete är det dags för tävlingen? Varför blir det ALDRIG av någon gång när det gäller Song Contest? <_<

Ja det undrar jag också. Förlåt att jag är så jävla seg, men jag bara glömmer bort. Synd också att nästan ingen orkar göra sitt bidrag som utlovat. Well. Jag ska se till att lägga upp pollen idag (innan kl 00:00). Jag har ju iaf 3/4 bidrag. Jag undrar dock vart jag ska ladda upp låtarna. :P

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det undrar jag också. Förlåt att jag är så jävla seg, men jag bara glömmer bort. Synd också att nästan ingen orkar göra sitt bidrag som utlovat. Well. Jag ska se till att lägga upp pollen idag (innan kl 00:00). Jag har ju iaf 3/4 bidrag. Jag undrar dock vart jag ska ladda upp låtarna. <_<

Google är din vän.

http://www.google.se/search?hl=sv&safe...mp3&spell=1

:P

Annars så fungerar kanske youtube?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det undrar jag också. Förlåt att jag är så jävla seg, men jag bara glömmer bort. Synd också att nästan ingen orkar göra sitt bidrag som utlovat. Well. Jag ska se till att lägga upp pollen idag (innan kl 00:00). Jag har ju iaf 3/4 bidrag. Jag undrar dock vart jag ska ladda upp låtarna. :D

Vem har inte skickat in?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...