Jump to content

Fråga anden!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har även jag prövat, ganska beroendeframkallande. :naughty:

Han gissade rätt på alla tre personer jag försökt hittills, Grace Slick, Miles Davis och Neil Young. Ungefär 15-20 frågor på varje.

Edit: Måste han jämt fråga så tidigt om personen kommer från Brasilien? :naughty:

Edit 2: Lauren Bacall klarade han inte av! Mohaha.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Hur fan funkar det där överhuvudtaget? Först tänkte ja på Arnold Schwarzenegger sen mitt EX och sen Niko Bellic :S

Gissade på min döda farmor men så trodde han det var min syster.

Nej det gjorde han inte. Såvida ingen har lagt in henne, så är det omöjligt. Och jag känner att chansen inte är direkt stor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kan väl fortfarande fråga "Är det din syster?" ??

Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag.

Alltså jag tänkte bara på "farmor" men han trodde det var min syster. Men du har en poäng där visst han kan ju inte fråga "Är det din döda farmor"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag tänkte bara på "farmor" men han trodde det var min syster. Men du har en poäng där visst han kan ju inte fråga "Är det din döda farmor"

Mjah. Som sagt, allas relationer till sin släkt är så annorlunda så de kan vara svåra att pricka.

P.S, försök att tänka på mig en gång, jag ska finnas inlagd där. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Däremot tvivlar jag på att han kan fråga "Är det din döda farmor?". Det är lite trixigt att över huvud taget tänka på sin släkt eftersom alla har helt olika relationer till dem. Halva min släkt har jag nästan aldrig träffat, till exempel, det är lite annorlunda mot klassiska Svensson som åker och besöker farmor och farfar och äter kakor varje söndag.

Fast nu sa ju Mordos att han inte kunde gissa på systern. eller hur :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjah. Som sagt, allas relationer till sin släkt är så annorlunda så de kan vara svåra att pricka.

P.S, försök att tänka på mig en gång, jag ska finnas inlagd där. :blink:

Haha testade att tänka på dig men fick inte fram dig :D.

EDIT: Tänkte på Stellhell men fick fram skogsturken :)

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...