Jump to content

mmorpg


Fiskaren
 Share

Recommended Posts

När jag skulle testa 2 Moons så var ja tvungen att ha ett IP eller leva i USA för att kunna spela 2 Moons

Nej men gå in på 2moons.acclaim.com så ska det funka. Själv körde jag på abbadon(?) level 36 tror jag.

Skit bra grafik. Det enda problemet är att man tröttnar ganska snabbt om man är ensam.. Förr körde jag ihop med 4 från min klass, skit kul, fast alla slutade efter ett tag och började köra tibia, tro mig det är 10 gånger roligare att köra med vänner.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men gå in på 2moons.acclaim.com så ska det funka. Själv körde jag på abbadon(?) level 36 tror jag.

Skit bra grafik. Det enda problemet är att man tröttnar ganska snabbt om man är ensam.. Förr körde jag ihop med 4 från min klass, skit kul, fast alla slutade efter ett tag och började köra tibia, tro mig det är 10 gånger roligare att köra med vänner.

Funkar ej står bara:

Sorry, you cannot play the game because your status is Blocked Country

När jag trycker på play.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar ej står bara:

Sorry, you cannot play the game because your status is Blocked Country

När jag trycker på play.

Oj juste jag hade glömt att bara de i europa som gjorde sitt account på Open beta kan köra där nu. Nu är registreringen stäng för alla i europa tror jag. ^_^

Jag har ett account där iaf

Testa o regga er med en proxy!

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte att du spelade Fiesta Stell. :confused: Jag spelade det litegrann ett tag, helt okej spel.

Sedan minns jag att jag för inte så länge sedan spelade ett spel man såg sin gubbe uppifrån, som Diablo... Spelet hade gulligullgrafik och de olika klasserna var olika halvdjur, typ. Minns tyvärr inte vad spelet hette, men ja... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte att du spelade Fiesta Stell. :) Jag spelade det litegrann ett tag, helt okej spel.

Sedan minns jag att jag för inte så länge sedan spelade ett spel man såg sin gubbe uppifrån, som Diablo... Spelet hade gulligullgrafik och de olika klasserna var olika halvdjur, typ. Minns tyvärr inte vad spelet hette, men ja... :confused:

Jodå, har en 28(?) Cleric. Fiesta funkar, blev dock tråkigt eftersom vi hade kört på DH och alla 5 var samma lvl, och sen kunde vi inte lira nått samtidigt längre så jag tröttnade på solo med cleric.

Sen är jag så jävla säker på vilket det är du snackar om, men kan inte komma på namnet. Jag TROR det är Ragnarok Online.

Gick in och kollade lite snabbt på mmosite och hittade massa MMO's man har testat ett par lvlar på genom sin livstid.

Priston Tale

Pi Stoty

Mu Online

Nostale

Fan vad alla spel är lika varandra.. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...