Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Tjo!

Här avhandlas GTA IV-möten till PC-versionen av spelet. Skriv er MSN eller motsvarande bara om ni vill att alla ska kunna haka på. (Tänk på spamrisken också, mailadresser i klartext verkar generera en del spam hos mig iallafall.)

Nån gång när jag har tid (åker till Marocko en vecka nu) kommer jag väl snygga till den här trådens struktur etc, men nån lista är jag inte säker på att jag orkar med :) Nån annan mod kanske?

Go go go! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lista kanske inte direkt är nödvändig heller, med tanke på hur Ps3 och 360-trådarna kommit till att bli. Man frågar om man vill spela, folk svarar (förhoppningsvis) och sen tar man kontakt på andra sätt. Listorna där används nog inte? Sen måste man väl ändå ha ett LIVE-account om man ska spela online, så det där med msn kanske är lite onödigt. Men visst.

Har också läst att förutom de stora problemen med kompabilitet så är det ännu större problem med multiplayer, för dom som fått spelet att funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar över en sak: Kan man gå in i multiplayer på något annat sätt än på mobiltelefonen? Man verkar ju inte kunna välja på olika servrar när man går in via mobilen.

EDIT: Lägger till min gamertag också: MunkfrillaN

MSN: Munkfrilla@hotmail.com

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy satan vad roligt det är! Speciellt Deatmatch på Airport. Grymt jävla roligt.

Förvånansvärt att inte fler har kommenterat MP läget här på sajten.

Bara spelat det lite, men kul är det. Skriv din tag, bitch! :whistling:

---

Min tag är Panimala, lägg till mig, allesamman!

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Någon eller några som i eftermiddag eller ikväll vill spela med mig och Bubbli? :)

Vi har funnit att polisjakter i free mode är kul, dvs. att en kör en bil medan flera andra jagar med polisbilar. Om det inte passar kan vi väl bara flumma runt också.

Skriv här, PM:a eller whateva.

Inte för att förstöra er grymma idé, men varför inte köra Cops n' Crooks istället? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...