Jump to content

Några frågor om att hämta paket på ICA.


SimonJ
 Share

Recommended Posts

I JUST FUCKING HAVE TO

Mordos är ingen fitta, har aldrig varit en fitta heller utan han är en väldigt trevlig pojke, likaså Stellan.

Sen det här med att ni gaddar ihop er gör ju inte saken mindre fånig, men det har jag ju redan sagt förut att ni gör. :)

Nu är det Du som framstår som någon Mordos-fanboi. Lägg ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som något annat än aggressivt och bara onödigt. Det är inte så man diskuterar på ett civiliserat sätt och det leder till aggressiva diskussioner där folk bara bli förbannade, sådana som Mordos och Stellhell är proffs på. Motsatsen är att Umberto istället skämtar med andra och sig själv i varannan mening istället för angreppen.

Ok, jag förstår vad du menar med motsats nu. Jag tänkte mer på att man inte hymlar med sina åsikter vilket varken Mordos, StellHell, Umberto eller du brukar göra, inte hur man förde fram dem. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du läste, så svarade jag på den delen. Jag ska inte behöva hålla på och krångla med fetstil för att få dig att förstå. Vad är du, en schimpans? Det var en rad av text, och jag skrev om den sistnämnda delen, jag undrar vad jag svarade på! HMM! Nöt. Jag kanske borde börja numrera mina stycken, lägga till fetstil och använda olika färger, så tillochmed du förstår!

Det du skriver sedan är något jag har suttit och funderat på, vad du menar. För jag har inte en aning. Bygga luftslott och skapa värdelösa diskussioner.. Va? Det är NI som eskalerar det till dessa 'värdelösa diskussioner', jag bara skriver. Blir en diskussion värdelös, bara för att ni säger det? Nej, absolut inte.

"iaf för alla andra som tvingas se dina skitposter där du försöker agera herre på täppan."

Hahaha, det är ju sanslöst. Jag förstår mig inte på hur ni läser mina inlägg. Tror ni, helt ärligt att jag sitter här, fly förbannad och skriver - och försöker vara bäst på det jag skriver? Eller vad är det? För jag skulle kunna skriva världens gulligaste, mest kärleksfulla inlägg och ändå så skulle ni (Tweak & Co.) fortfarande se på det på ett negativt sätt. Ni är så INSATTA i att jag ska skriva något negativt och hatiskt, så att ni antar automatiskt att jag är negativ.

Ni får tolka det där hur ni vill, jag skiter i vilket.

Har aldrig påstått att du måste fetstilmarkera någonting eller liknande - tyckte bara det var konstigt att du inte gjorde det om du själv tyckte det var så fullständigt självklart att det inte var för att ta ryggen på RavenE som du kommenterade det Tweak skrev till honom.

Ja, du bara 'skriver', och det du skriver har senaste tiden i regel varit provoaktivt bullshit eller "waaat", vilket i längden slutar med att någon tar till orda och du svarar med att börja slänga skit som "jävla blodigel" och annat fränt från ditt vokabulär.

Och jag är inte insatt i att du ska skriva något hatiskt. Tyckte personligen att du blivit mycket bättre nu när du kom tillbaka från en tids frånvaro, men sen verkar du ha börja posta meningslöst "waat"-spamm och leka macho igen, för provoaktivt är c00lt.

I JUST FUCKING HAVE TO

2371224505_208c8589a1_1065776_0.jpg

Mordos är ingen fitta, har aldrig varit en fitta heller utan han är en väldigt trevlig pojke, likaså Stellan.

Sen det här med att ni gaddar ihop er gör ju inte saken mindre fånig, men det har jag ju redan sagt förut att ni gör. :)

Du tycker inte att han är en fitta men du verkar? (haha) tycka att jag är en fitta, då borde du ju räkna med att det finns folk som tycker motsatsen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att åtminstone vicecitylife och Tikki inte spårat ur i tråden. Stor eloge till er!

Hear hear!

Och bra gjort VCL - om det spelar någon roll vad jag tycker, måste jag säga att du gjorde det rätta, och jag tror din pappa uppskattar ärligheten mer än om han på något annat sätt fått reda på att du köpt spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hear hear!

Och bra gjort VCL - om det spelar någon roll vad jag tycker, måste jag säga att du gjorde det rätta, och jag tror din pappa uppskattar ärligheten mer än om han på något annat sätt fått reda på att du köpt spelet.

Tack! Jag tror inte att jag hade fått ut paketet alls om jag inte hade sagt något.

Det spelar roll vad du tycker! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...