Jump to content

Några frågor om att hämta paket på ICA.


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och Tweaks var ännu lägre, men eftersom ni två är brushor så håller ni varandras ryggar yao.

Lägg ner, jävla blodigel.

Nej det är du som alltid är så jobbig och tråkig att diskutera med för att du alltid har taggarna utåt, du kan aldrig driva med dig själv och skämta bort saker. Du är den totala motsatsen till Umberto i diskussioner, han håller jag heller inte med så ofta men det blir aldrig otrevlig debatt eftersom han har så mycket självdistans.

Jag är medveten om att du har problem att hävda dig hemma och det är uppenbart att din attityd kommer därifrån men ändå, du tjänar inte på att bete dig som du gör här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är du som alltid är så jobbig och tråkig att diskutera med för att du alltid har taggarna utåt, du kan aldrig driva med dig själv och skämta bort saker. Du är den totala motsatsen till Umberto i diskussioner, han håller jag heller inte med så ofta men det blir aldrig otrevlig debatt eftersom han har så mycket självdistans.

Jag är medveten om att du har problem att hävda dig hemma och det är uppenbart att din attityd kommer därifrån men ändå, du tjänar inte på att bete dig som du gör här.

Måste bara säga en sak:

....va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är du som alltid är så jobbig och tråkig att diskutera med för att du alltid har taggarna utåt, du kan aldrig driva med dig själv och skämta bort saker. Du är den totala motsatsen till Umberto i diskussioner, han håller jag heller inte med så ofta men det blir aldrig otrevlig debatt eftersom han har så mycket självdistans.

Jag är medveten om att du har problem att hävda dig hemma och det är uppenbart att din attityd kommer därifrån men ändå, du tjänar inte på att bete dig som du gör här.

Jag fortsätter på MyStiCs inlägg. Va? Du verkar bara ha velat få in ett inlägg om mig för att jag har inte en aning vad du snackar om, verkar mest bara som att du vill ventilera vad du tycker om mig. Alltid taggar utåt? Nej, absolut inte. Jag är debatterar offensivt bara. Hur du tolkar det, bryr jag mig inte om. Och totala motsatsen till Umberto? Ja.. ha? Eftersom han har så mycket självdistas? Nu börjar du på att vira låångt bort från bara ett "Va?"

Hahaha, är du dum eller? Uppenbart att min attityd kommer därifrån? Du är ju en klippa! Och tjänar inte på att bete mig som jag gör här? Hahaha. Seriöst? Är du verkligen så dum i huvudet eller är det bara ett skämt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fortsätter på MyStiCs inlägg. Va? Du verkar bara ha velat få in ett inlägg om mig för att jag har inte en aning vad du snackar om, verkar mest bara som att du vill ventilera vad du tycker om mig. Alltid taggar utåt? Nej, absolut inte. Jag är debatterar offensivt bara. Hur du tolkar det, bryr jag mig inte om. Och totala motsatsen till Umberto? Ja.. ha? Eftersom han har så mycket självdistas? Nu börjar du på att vira låångt bort från bara ett "Va?"

Hahaha, är du dum eller? Uppenbart att min attityd kommer därifrån? Du är ju en klippa! Och tjänar inte på att bete mig som jag gör här? Hahaha. Seriöst? Är du verkligen så dum i huvudet eller är det bara ett skämt?

Jag inte följt diskussionen så noga men ja, jag ville ventilera mina åsikter mot dig. Tyckte att det här var ett hyfsat bra exempel på vad jag menar.

Det är du som försöker virra till det jag skrev. I den här ordningen kom det (med förklaring!!):

  • Jag skrev vad problemet var (att du är jobbig och tråkig att diskutera med)
  • Jag förklarade varför (eftersom du alltid har taggarna utåt och alltid måste fortsätta dra diskussioner så långt att det just bara blir jobbigt)
  • Jag gav ett exempel på en medlem som jag också för det mesta ligger på andra sidan i debatterna med men som jag inte stör mig på, EFTERSOM jag anser att han har självdistans, det är det som du saknar (obs. min tolkning - du tycker såklart annorlunda)
  • Det sista stycket var förklaringen till varför du är så här, som jag tror i alla fall, och la till den för att få lite bättre avslut på inlägget.

Jag grundar inte det jag skrev nu på den här tråden, jag har läst de flesta av dina inlägg sen du började skriva på sajten och jag vet vad jag pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som alla andra har gjort prata med dina föräldrar om spelet själv så tycker ja det känns jobbigt om man har gjort nåt som man inte får ändå har jag tagit mod och pratat om det. Om du lyckas hämta ut det utan dina föräldrar vet det så kommer dom ändå få reda på det förr eller senare. Så gör som alla andra har sagt ta mod och prata med dina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som alla andra har gjort prata med dina föräldrar om spelet själv så tycker ja det känns jobbigt om man har gjort nåt som man inte får ändå har jag tagit mod och pratat om det. Om du lyckas hämta ut det utan dina föräldrar vet det så kommer dom ändå få reda på det förr eller senare. Så gör som alla andra har sagt ta mod och prata med dina föräldrar.

Jag har skickat ett SMS till pappa nu om att jag har beställt, har inte fått något svar än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Notera även att du skriver förmodligen. Vi har endast sett honom skriva att han inte fick köpa GTAIV förr, och nu har han köpt ett annat spel. Såvitt jag inte har helt fel har han inte nämnt något att han har pratat med sina föräldrar om det här. Tills han skriver det själv - ta inte för givet att han har det.

Grabben är 13 år, tror du inte han har tillräckligt med koll på sina föräldrar för att veta om att de inte kommer uppskatta att han köpt spelet i fråga? Antar att han inte hade skrivit att det skulle skapa problem med föräldrarna om han inte hade haft vetskap om att det kommer att göra det.

Fast vissa gillar ju att göra en höna av en fjäder så han borde ju lägga fram en textvägg med argument han också så kanske hans föräldrar ger med sig.

Och Tweaks var ännu lägre, men eftersom ni två är brushor så håller ni varandras ryggar yao.

Lägg ner, jävla blodigel.

Ja, för du höll ju inte alls ryggen på RavenE, yao.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för du höll ju inte alls ryggen på RavenE, yao.

Om du faktiskt läste, så hade mitt inlägg ingenting med RavenEs att göra - utan det var ett stycke i Tweaks post jag svarade på. Så desperat på att käfta, man blir ju nästan lite rörd.

EDIT: Oh, visstja. Nu gör du sammasak som Tweak gjorde. Hihi. Tweak & Co. är en jävla ormgrop av fail.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du faktiskt läste, så hade mitt inlägg ingenting med RavenEs att göra - utan det var ett stycke i Tweaks post jag svarade på. Så desperat på att käfta, man blir ju nästan lite rörd.

EDIT: Oh, visstja. Nu gör du sammasak som Tweak gjorde. Hihi. Tweak & Co. är en jävla ormgrop av fail.

Ja, klart du gjorde, för det är ju den lättaste utvägen. Synd att du quotade hela hans inlägg och inte fetstilmarkerade just det "stycke" det var du replikerade till då bara om det nu var så självklart, fast det är klart att man ska förstå att du är objektiv ändå, hehe! Eller ja, klart för dig iaf.

Och jag stör mig bara på att du ska sitta och bygga dina jävla luftslott och skapa totalt värdelösa diskussioner, måste vara sjukt tråkigt, iaf för alla andra som tvingas se dina skitposter där du försöker agera herre på täppan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, klart du gjorde, för det är ju den lättaste utvägen. Synd att du quotade hela hans inlägg och inte fetstilmarkerade just det "stycke" det var du replikerade till då bara om det nu var så självklart, fast det är klart att man ska förstå att du är objektiv ändå, hehe! Eller ja, klart för dig iaf.

Och jag stör mig bara på att du ska sitta och bygga dina jävla luftslott och skapa totalt värdelösa diskussioner, måste vara sjukt tråkigt, iaf för alla andra som tvingas se dina skitposter där du försöker agera herre på täppan.

Om du läste, så svarade jag på den delen. Jag ska inte behöva hålla på och krångla med fetstil för att få dig att förstå. Vad är du, en schimpans? Det var en rad av text, och jag skrev om den sistnämnda delen, jag undrar vad jag svarade på! HMM! Nöt. Jag kanske borde börja numrera mina stycken, lägga till fetstil och använda olika färger, så tillochmed du förstår!

Det du skriver sedan är något jag har suttit och funderat på, vad du menar. För jag har inte en aning. Bygga luftslott och skapa värdelösa diskussioner.. Va? Det är NI som eskalerar det till dessa 'värdelösa diskussioner', jag bara skriver. Blir en diskussion värdelös, bara för att ni säger det? Nej, absolut inte.

"iaf för alla andra som tvingas se dina skitposter där du försöker agera herre på täppan."

Hahaha, det är ju sanslöst. Jag förstår mig inte på hur ni läser mina inlägg. Tror ni, helt ärligt att jag sitter här, fly förbannad och skriver - och försöker vara bäst på det jag skriver? Eller vad är det? För jag skulle kunna skriva världens gulligaste, mest kärleksfulla inlägg och ändå så skulle ni (Tweak & Co.) fortfarande se på det på ett negativt sätt. Ni är så INSATTA i att jag ska skriva något negativt och hatiskt, så att ni antar automatiskt att jag är negativ.

Ni får tolka det där hur ni vill, jag skiter i vilket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller inte med om att Umberto skulle vara Mordos motsats? Det här handlar väl mer om att Mordos har så totalt olika synsätt och stil rent allmänt än särskilt Tweak, Kebab med flera. Totala motsatser brukar inte funka så bra ihop, men ärligt talat hur tolkar folk Mordos inlägg? Precis som han skriver dem? I så fall kan man väl fatta om folk stör sig... jag har fått uppfattningen om att man inte ska ta ett "fuck you" från Mordos i den bemärkelsen vad "fuck you" egentligen betyder.

Ja nu kommer jag här och lägger mig i utan någon som hellst anledning... men ville få sagt något. :)

Vilken jävla tråd det har blivit förresten... men bra att det löste sig för vicecitylife i alla fall! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller inte med om att Umberto skulle vara Mordos motsats? Det här handlar väl mer om att Mordos har så totalt olika synsätt och stil rent allmänt än särskilt Tweak, Kebab med flera. Totala motsatser brukar inte funka så bra ihop, men ärligt talat hur tolkar folk Mordos inlägg? Precis som han skriver dem? I så fall kan man väl fatta om folk stör sig... jag har fått uppfattningen om att man inte ska ta ett "fuck you" från Mordos i den bemärkelsen vad "fuck you" egentligen betyder.

Ja nu kommer jag här och lägger mig i utan någon som hellst anledning... men ville få sagt något. :)

Vilken jävla tråd det har blivit förresten... men bra att det löste sig för vicecitylife i alla fall! ^_^

Jag tror att många fortfarande ser Mordos som den fittan han var när han gjorde sin entré.

Det har väl bättrats en aning men han är fortfarande inte speciellt trevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har pappa kommit hem och han sa bara:

- Du får betala det själv.

Han frågade inte ens om vilket spel det var! :)

Jag skulle ha berättat från början! :)

Bra att det löste sig. Då är det bara fråga din pappa eller mamma om ditt pass då så du kan hämta ut spelet eller be dom följa med dig att hämta spelet ^_^

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller inte med om att Umberto skulle vara Mordos motsats? Det här handlar väl mer om att Mordos har så totalt olika synsätt och stil rent allmänt än särskilt Tweak, Kebab med flera. Totala motsatser brukar inte funka så bra ihop, men ärligt talat hur tolkar folk Mordos inlägg? Precis som han skriver dem? I så fall kan man väl fatta om folk stör sig... jag har fått uppfattningen om att man inte ska ta ett "fuck you" från Mordos i den bemärkelsen vad "fuck you" egentligen betyder.

Ja nu kommer jag här och lägger mig i utan någon som hellst anledning... men ville få sagt något. :)

Vilken jävla tråd det har blivit förresten... men bra att det löste sig för vicecitylife i alla fall! ^_^

Ja, precis som med Stellhell måste man läsa mellan raderna, eller bara läsa varannan mening kanske då den andra brukar bara en förolämpning. . .

Jag kan inte se

Lägg ner, jävla blodigel.

Som något annat än aggressivt och bara onödigt. Det är inte så man diskuterar på ett civiliserat sätt och det leder till aggressiva diskussioner där folk bara bli förbannade, sådana som Mordos och Stellhell är proffs på. Motsatsen är att Umberto istället skämtar med andra och sig själv i varannan mening istället för angreppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för du höll ju inte alls ryggen på RavenE, yao.

I JUST FUCKING HAVE TO

2371224505_208c8589a1_1065776_0.jpg

Mordos är ingen fitta, har aldrig varit en fitta heller utan han är en väldigt trevlig pojke, likaså Stellan.

Sen det här med att ni gaddar ihop er gör ju inte saken mindre fånig, men det har jag ju redan sagt förut att ni gör. :)

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...