Jump to content

GTA IV till PC?


Cyper
 Share

Vad tycker du om att GTA IV kommer att släppas till PC?  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vad tycker ni om att gta IV ska släppas till PC? Possitivt eller negativt?

Jag själv tycker att det är negativt som förmodligen ingen här blir förvånad över.

Det är fel att gta iv släpps till PC då piratebay och andra sidor kommer att fyllas upp ännu mer.

Visst, det finns folk som laddar ner till konsoller också men knappast i lika stor utsträckning.

Inte nog med att det skulle sälja mer på releasen till PS3 & Xbox 360 om det sades att det aldrig skulle släppas till PC.

Isåfall skulle förmodligen färre personer tänka ''Äh, jag väntar tills det släpps till PC.''

Inte nog med att det kommer att vara möjligt att modifiera spelet som både är bra och dåligt vilket visade sig efter HC-debatten.

Det känns även som att Rockstar mjölkar ut ännu mer pengar från oss genom att exempelvis skaffa en Replay-funktion

som inte finns till PS3 & Xbox 360 men som finns till PC. Jag anser känlsan är bättre på konsoll, men jag vill ändå

ha replayfunktion plus massor av annat som kommer till PCversionen. Jag har lagt ut fem tusen på ett PS3 och nyligen

cirka 5300 på en LCD TV. No way att jag köper nytt grafikkort, ett till exemplar av GTA IV enbart för att

njuta av de nya funktionerna. För den delen gillar jag inte något GTA-spel till PC. Ingen känsla.

Jag mjölkar inte Rkor.

Vote: Negativt.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GTA och GTA 2 är ju de GTA-spelen som är riktigt bra, menar du verkligen att även de var bäst till konsol?

Det beror på. GTA2 var rejält nerbantat till PS1 medan PC-versionen var lite trevligare men jag sitter hellre framför en stor TV med en kontroll i handen än framför datorn. GTA kommer jag inte ihåg så mycket av. Känslan alltså. Det var länge sedan jag spelade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Positivt :confused:

Som GTA-nörd och X-Box-hatar som dessutom också är emot alla Playstation som någonsin släppts, planerats att släppas och kommer att släppas så är jag ÖVERLYCKLIG över att det ska komma till PC. Och jag kommer antagligen att göra samma sak som jag gjorde med San Andreas; köpa det samma dag som det kommer ut ;)

Oh, joy :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är possitivt då jag under de senaste åren lagt ut en hel del, kanske 15 000-19 000 kr på datorer och därför inte har lust att lägga ännu ett par tusenlappar på en konsol. Dessutom tycker jag att PC-versioner av tidigare GTA spel har varit mycket roligare och även kännts friare på något sätt.

Som sagt, positivt tycker jag. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inget fel i att folk som inte har råd med konsol får spela spelet ändå. Visst blir det piratande, men ska ALLA speltillverkare överge datorer bara för att det finns piratkopiering?

Håller med :)

Vote:Positivt

Har redan x-box360 med GTA IV, tycker det bara är bra att fler får njuta av spelet :(

14 votes på positivt och 1 på negativt :confused:;)

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...