Crusader Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Jag har sett lite videos på youtube, vissa korkade som inte varnat för spoilers och därmed fick se lite (men tillräckligt) av slutscenen. Är det någon dynamik i hur man spelar vem som är mördaren eller har jag sabbat det nu genom att jag fick se att det var farsan till ballongbarnet ? Nej, du har inte sabbat något alls. De misstankarna kommer väldigt tidigt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity pew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 http://kotaku.com/5483372/nsfw-heavy-rain-...cidental-nudity pew? Hoppas dem inte fixar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Jag har sett lite videos på youtube, vissa korkade som inte varnat för spoilers och därmed fick se lite (men tillräckligt) av slutscenen. Är det någon dynamik i hur man spelar vem som är mördaren eller har jag sabbat det nu genom att jag fick se att det var farsan till ballongbarnet? det är ju inte den personen som e mördaren ju? eller förstår jag inte din mening överhuvudtaget? när jag spelade spelet så va det Detektiven Scott som va mördaren ju, det kan ju inte ändras väl?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 det är ju inte den personen som e mördaren ju? eller förstår jag inte din mening överhuvudtaget? när jag spelade spelet så va det Detektiven Scott som va mördaren ju, det kan ju inte ändras väl?! Vi har oss ett riktigt mysterium här tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 det är ju inte den personen som e mördaren ju? eller förstår jag inte din mening överhuvudtaget? när jag spelade spelet så va det Detektiven Scott som va mördaren ju, det kan ju inte ändras väl?! Allt pekar ju först på han som Adrian nämner. Men det visar ju vara fel. 91% nu är det bara att ladda om och om igen för att se alla slut. 7 totalt. 3 timmar max tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 100% Är du färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Är du färdig? Japp. Victoria skall spela igenom det en gång med innan jag ev. säljer det. Har inte riktigt bestämt mig. För jävla bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Japp. Victoria skall spela igenom det en gång med innan jag ev. säljer det. Har inte riktigt bestämt mig. För jävla bra spel. Coolt, jag skulle aldrig lyckas få min brud å spela ett så "läskigt" spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Japp. Victoria skall spela igenom det en gång med innan jag ev. säljer det. Har inte riktigt bestämt mig. För jävla bra spel. Pax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Pax! Ja du kommer att älska det. Som jag skrev innan, uncharted är ett skämt grafikmässigt, jämfört med Heavy Rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Heavy Rain 'Taxidermist' DLC hitting PSN for $4.99 on April 1 Hoppas det släpps samtidigt på Europeiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) Förövrigt, så sade David Cage (manusförfattaren till Heavy Rain) på GDC att det kommmer med stor chans inte komma några DLCs till spelet, förutom de 2 som är lovade. Det är inte ens säkert att det kommer mer än Taxidermist-DLCn. Redigerad 20 mars, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Blev så sjukt sugen på det här spelet nu när den första nedladdningsbara episoden kom. Många som säger att den är riktigt kuslig. Någon som köpt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Blev så sjukt sugen på det här spelet nu när den första nedladdningsbara episoden kom. Många som säger att den är riktigt kuslig. Någon som köpt den? Nej men ska kanske. Hur funkar det när man klarat spelet? Måste man spela om? Info någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Nej men ska kanske. Hur funkar det när man klarat spelet? Måste man spela om? Info någonstans? Lyckas inte hitta någon bra info, men jag tror inte att du behöver spela om. Episoden har ingenting med huvudstoryn att göra, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Episoden är en Prequel så du behöver inte spela om eller ens ha klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts