Jump to content

Vem är din förebild när det gäller mode & klädstil?


Tux
 Share

Recommended Posts

När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!)

Efter att ha sett hela Säsong 1 av Gossip Girl så har jag fastnat för Ed Westwick! Japp! Chuck bass :doh:

Den här gossen klär sig (i serien) så jävla snyggt och hans stil är bara så underbar!.

chuck_1022810_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!)

Efter att ha sett hela Säsong 1 av Gossip Girl så har jag fastnat för Ed Westwick! Japp! Chuck bass :doh:

Den här gossen klär sig (i serien) så jävla snyggt och hans stil är bara så underbar!.

chuck_1022810_1.jpg

Skjorta under skjorta? :P

Jag har ingen speciell klädförebild.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!)

Är du riktigt säker på det?

...aldrig haft eller hört om någon som haft en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Råger.
Jag älskar hur jäkla mycket du bidrar till det här forumets trådar.

Själv har jag en väldigt undermedveten stilikon: Odd Nosdam. Det mesta som medlemmarna hade i cLOUDDEAD är väldigt snyggt, men Odd Nosdam har den mest återkommande som man kan se på mig. Men självklart kopierar jag inte honom. jag kör på det som är snyggt, men om man ska peka ut någon som beskriver min klädstil som bäst så är det Odd Nosdam som duger. Jag vet inte om det är bra att jag har blivit en stilikon för några eller om det är helt åt helvete. Men Odd Nosdam.

Odd Nosdam, Yoni Wolf, Dose one

clouddead_1022834_0.jpg

Yoni Wolf, Odd Nosdam

artist_9067_1022834_1.jpg

Odd Nosdam

484650142_df47bf9161_1022834_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte direkt någon förebild när det kommer till min klädsel. Dock har jag, som säkerligen även många andra gjort, någon gång hämtat inspiration från artister och skådespelares klädsel som man skymtat i någon film eller en spelning. Exakt som Kebab så gillar jag t.e.x Jude Law's klädsel i The Holiday - och framförallt hans skjortor! :naughty:

Men jag klär mig i det jag själv tycker är snyggt och passar. :mf_doof:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...