Jump to content

Favoritkläder


Cyper
 Share

Recommended Posts

Går det att välja färg på accessoarerna också? Hur många accessoarer har man att välja mellan? Typ, hatt, klocka, handskar mm ?

Vad jag har sett så finns det bara två hattar, vilket jag tycker är riktigt konstigt. En ryssmössa och en vanlig keps. Det var någonting jag blev rejält besviken på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Älskar Hitman kläderna, svart kostym, svarta byxor och röd slips :lol:

Jo det är fint. Men jag tycker inte att det är så kul att gå omkring så hela tiden, så jag kör på en lite finare, men ändå vardaglig stil.

För övrigt så ska jag se ut som Hitman nu när jag går ut nian (Svart kostym/kavaj, svarta byxor, vit skjorta och en röd slips). :unsure:

Vet inte om jag ska raka skallen dock. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För övrigt så ska jag se ut som Hitman nu när jag går ut nian (Svart kostym/kavaj, svarta byxor, vit skjorta och en röd slips). :unsure:

Vet inte om jag ska raka skallen dock. :naughty:

Haha så hade jag också när jag gick ut nian, men jag hade bara en slips som var helt röd, ganska tråkigt. Se till att bete dig som hitman också annars kommer du se ut som en politiker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är fint. Men jag tycker inte att det är så kul att gå omkring så hela tiden, så jag kör på en lite finare, men ändå vardaglig stil.

Håller med om den vardagliga stilen, kör lite med hitman stilen nu, annars blir det jeans (älskar dom mörka :naughty: ) Och en skinjacka eller en annan snygg tröja.. Riiiktigt nice =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha så hade jag också när jag gick ut nian, men jag hade bara en slips som var helt röd, ganska tråkigt. Se till att bete dig som hitman också annars kommer du se ut som en politiker :naughty:

Haha, självklart. För alla som är finklädda är ju så klart politiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...