Jump to content

Favoritkläder


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv tycker jag det är lagomt med kläder. Lite mer än ett normalt utbud av vad en person brukar ha. Visst behöver man inte ha allt och det är roligare med ett större utbud. Men en normal människa har väl inte 15 stycken olika kostymer. Eller? :blink:

Annars kör jag grå jacka från Modo, svarta byxor från Modo, sneakers från Modo och ett par brillor från ryska butiken. Oi! fight!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt synd att dom tog bort handskarna faktiskt, dom var riktigt badass! Sen den där blåa tröjan han hade i trailers och bilder, finns den, har letat överallt? Om, isf vart?

Syftar på den här tröjan, har inte sett den nånstans. Man kanske får den i ett mission maybe?

4472-gta-iv-screenshot_1006805_0.jpg

4158_gtaiv_screenshot_1006805_1.jpg

4145_knuckle_sandwhich_1006805_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävligt synd att dom tog bort handskarna faktiskt, dom var riktigt badass! Sen den där blåa tröjan han hade i trailers och bilder, finns den, har letat överallt? Om, isf vart?

Syftar på den här tröjan, har inte sett den nånstans. Man kanske får den i ett mission maybe?

http://media.gtanet.com/images/4472-gta-iv-screenshot.jpg

http://media.gtanet.com/images/4158_gtaiv_screenshot.jpg

http://media.gtanet.com/images/4145_knuckle_sandwhich.jpg

Det är väl möjligt att dom hade med vantarna i alla trailers, artworks och printscreens för att sedan låt folk när dom köper spelet upptäcka att dom inte finns, och sedan blir dom besvikna, var på Rockstar inkluderar vantarna i det nerladdningsbara episoderna till 360, när dom kommer. Det är vad jag hoppas på. Inte för att jag dör om dom inte följer med, men det skulle ju inte skada. :blink:

Jag tycker egentligen inte heller att det finns tillräckligt mycket kläder för att kunna diskutera om någonting, men visst. ;)

Jag kör med någon beige/brun-randing skjorta, ett par matchande beige/bruna skor och sedan svarta byxor (I suppose it's jeans. Det är iaf inte joggingbyxor.).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl möjligt att dom hade med vantarna i alla trailers, artworks och printscreens för att sedan låt folk när dom köper spelet upptäcka att dom inte finns, och sedan blir dom besvikna, var på Rockstar inkluderar vantarna i det nerladdningsbara episoderna till 360, när dom kommer. Det är vad jag hoppas på. Inte för att jag dör om dom inte följer med, men det skulle ju inte skada. :blink:

Jag tycker egentligen inte heller att det finns tillräckligt mycket kläder för att kunna diskutera om någonting, men visst. :D

Jag kör med någon beige/brun-randing skjorta, ett par matchande beige/bruna skor och sedan svarta byxor (I suppose it's jeans. Det är iaf inte joggingbyxor.).

Chinos?

Indeed.

Vart kan man få tag på dom? ;)

Modo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...