Jump to content

För lätt att bli av med wanted-level


Adriian
 Share

Recommended Posts

Är det någon mer än jag som tycker att det är alldeles för lätt att bli av med wanted-leveln?

Innan stog jag på ett tag och sniprade några poliser på gatan nedanför, några helikoptrar dock upp men jag sköt ner alla tre. Jag hade fyra stjärnor i wanted-level när jag drog ner från taket, satte mig i en bil och körde iväg. Redan efter 500 meter var jag utanför wanted-arean och tio sekunder senare hade jag blivit av med min wanted-level.

Jag har knappt upplevt en enda lång biljakt ännu, och jag har spelat i minst 25 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på omständigheter och område. Är det knepiga kurvor och trafikstockning på Algonquins polistätaste gator kan det vara svårt, men glid in i norra Alderney och du är av med snuten på nolltid.

Ibland är det lätt att bli av med snuten, men vad jag stör mig på desto mer är att det är så lätt att bli efterlyst. Man kan ju inte göra ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag finner att mycket beror på tur. Till fots t ex finner jag det typ nästan omöjligt till fots tillochmed med bara en stjärna och destu fler stjärnor destu större område och poliserna verkar bli smartare ju fler stjärnor man har.

Att det är enkelt, till bil, med bara en stjärna tycker jag är bra för polisen ser typ allt man gör. Man kan inte smälla någon på käften utan att bli efterlyst.

Men jag tycker det är lite väl svårt att få mer än 2 stjärnor. Jag har inte haft mer än 4 stjärnor och då höll jag på med en massaker i typ en halv timme där jag säkert dödade 30 poliser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det nya systemet fungerar kanon!

Någon som haft 6 st stjärnor än? Jag fick för en stund sedan uppleva 5 st och det var ganska ballt :)

Jag. Men jag har inte varit nere på marken och åkt runt med dom. 5st är max när jag gått / åkt omkring nere på marken. Jag ville ha en acheivment på 360 som heter "One Man Army" där man ska överleva en 6star wantedlevel i fem minuter. Jag tog en helikopter och flög över till en ännu icke upplåst ö. Sedan flög jag omkring och letade broar att flyga under och helt plötsligt så fick jag den acheivmenten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå mitt rekord på att vara under 6 stars wanted-level i 15 minuter. Min längsta jakt någonsin, dessutom på marken. Helt sjukt säger jag bara.

Jag tycker dom fixat det galant. Jag brukar ofta dra mig efter 3-4 stjärnor bara för att få njuta av polisjakter. Visserligen är polisbilarna alldeles för sega ibland, men jag tycker dom fixat det bra. Sedan är det som Henki sa lite för lätt att bli efterlyst, tyvärr. Ett ljuddämpat vapen skulle fixa allt, men sådant finns inte så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå mitt rekord på att vara under 6 stars wanted-level i 15 minuter. Min längsta jakt någonsin, dessutom på marken. Helt sjukt säger jag bara.

Jag tycker dom fixat det galant. Jag brukar ofta dra mig efter 3-4 stjärnor bara för att få njuta av polisjakter. Visserligen är polisbilarna alldeles för sega ibland, men jag tycker dom fixat det bra. Sedan är det som Henki sa lite för lätt att bli efterlyst, tyvärr. Ett ljuddämpat vapen skulle fixa allt, men sådant finns inte så..

Nja. Det skulle ju inte fixat allt. Då alla personer går ute mitt på gatan skulle folk ändå se kropparna. Men dom skulle iaf kunna göra så att man inte blev wanted om man dödade folk med sniper, om inte någon såg att man sniprade. Inte så jättekul att stå på ett skithögt tak och tio minuter efter att man gått upp dit dra av ett hs på någon för att sedan få en wanted-level och polisen vet att man är på taket. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bättre system nu än i de gammla spelen. Nu har man i alla fall en ärlig chans att komma undan, tom. om du har 6 stjärnor!

I de gammla spelen var du körd om du hade mer än en stjärna, du kunde inte komma undan.

Men som andra sagt, lite för lätt att få en stjärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bättre system nu än i de gammla spelen. Nu har man i alla fall en ärlig chans att komma undan, tom. om du har 6 stjärnor!

I de gammla spelen var du körd om du hade mer än en stjärna, du kunde inte komma undan.

Men som andra sagt, lite för lätt att få en stjärna.

Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor.

Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor.

Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en.

Jag kom då aldrig ifrån 2+ stjärnor. Visst, stjärnorna fanns och utan dom hade det varit omöjligt. Men 2+ stjärnor var död för mig och flera andra. Hatade systemet, men kunde leva med det. Mycket, mycket bättre nu när man kan fly från 4-5 stjärnor utan att det känns omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon mer än jag som tycker att det är alldeles för lätt att bli av med wanted-leveln?

Innan stog jag på ett tag och sniprade några poliser på gatan nedanför, några helikoptrar dock upp men jag sköt ner alla tre. Jag hade fyra stjärnor i wanted-level när jag drog ner från taket, satte mig i en bil och körde iväg. Redan efter 500 meter var jag utanför wanted-arean och tio sekunder senare hade jag blivit av med min wanted-level.

Jag har knappt upplevt en enda lång biljakt ännu, och jag har spelat i minst 25 timmar.

Åkte runt i 45 minuter idag i en båt med full wantedlevel. Nästan omöjligt att komma undan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor.

Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en.

Gick inte. hade du mer än en så slocknade de inte

Om man inte åkte in i en PnS det vill säga.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...