Jump to content

Tillräckligt stort eller?


yoonaz
 Share

Recommended Posts

Ja det tycker jag också, jag menade att åka taxi och skippa själva resan förstör spelet.

Det är ändå bra att det finns. Ibland är det sjukt tröttsamt att ta sig från A till B som ligger halva kartan bort, och det är på ett uppdrag man försökt med ett antal gånger. Sen kan det vara så att man bara har en stunds IRL-tid på sig att spela, och vill man inte köra ett uppdrag hellre än att hela tiden ska gå åt till att ta sig dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hålla med att ta taxin och skippa resan kan förstöra spelet och känslan om man använder skipp-metoden för mycket. Annars tycker jag det ibland är så lugnt och skönt att bara sitta där bak och tittar ut genom fönstret. Sedan får man en achievment om man tar en längre resa utan att skippa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kartan är alldeles perfekt stor. Har faktiskt inte kommit till sista ön än då jag mest åker runt och chillar galet samtidigt som jag kör lite småuppdrag då och då. Men av det lilla jag sett såhär långt så känns ju helt klart kartan alldeles perfekt. Man börjar ju hitta litegran i första ön nu och det är ju ett bevis på att det kanske inte är så stort som man tror. Visserligen så är det ju sedan tre öar till att lära sig (räknar in den lilla för den är svär att köra runt och hitta rätt i) och det bevisar ju hur stort det ändå är, när det ändå är så litet. Så ja, det är perfekt!

Angående landsbyggd så är det mer GTA utan det, och ju mer GTA det är, desto bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är fortfarande på första ön, men mitt första intryck är att Liberty City inte är ofattbart stort eller så. Har redan lärt mig att hitta ganska bra i Brokes och Dukes. Skulle gärna velat ha med lite förorter som man fick köra ut till. Fast jag är ju inte besviken, bara inte superimponerad på storleken. Spelet är jag förälskad i

Redigerad av kompis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...