Jump to content

Slåss


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Någon som vet hur man gjorde Stun-Punch? PlayStation3 med Classic controls. Man kunde göra den på någon i något uppdrag men glömt nu hur man gjorde den ;(

Jag har för mig att du skulle sikta in på ett offer som inte ville dig ont (ett obeväpnat) och utan att trycka på någon slagknapp (förbereda sig på fight) gå närmare. Då skulle den vita pricken bli röd och om du tryckte då så skulle dom ramla. Jag tror det var så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev så glad då jag blev uppspöad på ett av de första uppdragen av två stycken smågangsters.

Det skall vara lite svårt.

ursäkta, men svårt? man är fan sämst på gta eller allmänt dålig med en handkontroll om man seriöst fick stryk av dom...... damn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ursäkta, men svårt? man är fan sämst på gta eller allmänt dålig med en handkontroll om man seriöst fick stryk av dom...... damn

Nej, det var inte svårt, men betydligt mycket svårare än i tidigare gta-spel. Fick ett par slag och märkte att det var svårare att undvika dem. Får jag för många slag (6-7st) så brukar jag börja om allt. Lika ifall att jag kör ihjäl en ped i onödan, eller om jag inte dödar någon precis som jag tänkt mig. Perfektionist och lever farligt. >_<:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...