Jump to content

GTA IV Börja Säljas Direkt NU?!?!


Weener
 Share

Recommended Posts

Det ser rätt legit ut, men om man bara vill går det nog lätt att fejka. Två saker jag märker av är att datumet inte står som "April 24" eller "April 24th", utan "24 April" vilket inte är teh american wheyz.

Sen borde väl texten längst ner vara finstilt? Anyway, jag har aldrig hört talas om något sånt här så jag kan tänka mig att det är fake. Inte säkert förstås, men många butiker har ju en massa nattöppet och andra events, plus att det lika gärna kan vara nåt fan som fejkar ihop nåt bara för att det ska säljas så snabbt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Has been leaked onto the internet yesterday"?

Om jag skulle skriva det själv så skulle jag skriva "leaked onto the internet yesterday" eller "was leaked on the internet yesterday". Är det jag som skriver fel, eller tycker ni också att "has been leaked onto the internet yesterday" låter konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fake... :naughty:

R* är ganska hårt emot piratkopiering och skulle knappast ge sig med efter pirater som läcker spelet. Och om det skulle vara sant skulle det gå ut till en massa spelnyhetsbyråer och stå på den officiella hemsidan. Just nu är det bara rent önsketänkande. Var inte naiva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fake... :naughty:

R* är ganska hårt emot piratkopiering och skulle knappast ge sig med efter pirater som läcker spelet. Och om det skulle vara sant skulle det gå ut till en massa spelnyhetsbyråer och stå på den officiella hemsidan. Just nu är det bara rent önsketänkande. Var inte naiva!

Wordio. Sedan så tror inte jag att fyra fem dagar påverkar försäljningen. Då dom själv påstått att dom ska tjäna över 400 miljoner dollar bara den första veckan (eller hur det nu var).

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oja, det är helt klart fake. Bara det att datumet är felskrivet avslöjar ju saken. Texten längst ner är inte heller helt rätt tycker jag, den brukar vara mycket längre och mer omfattande.

Jepp jepp. Eftersom det hittades på Flashback så får man också ta det med inte en nypa utan en skopa salt. :) Framförallt undrar jag var Nederländerna kommer in i bilden...

Nåja en anekdot mer för forumutgrävare att utforska om ett år eller så. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...