Jump to content

Kända Personer


Renard
 Share

Recommended Posts

Som de flesta nog redan vet så kommer en hel del kändisar att medverka i GTA IV. Den första "riktiga personen" i GTA var ju Phil Collins i VCS.

Den enda kändisen jag än så länge har snokat reda på är Ricky Gervais som kommer uppträda på en Comedy Club.

Ni kanske känner till några fler? Vilka kändisar skulle ni vilja se i IV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som de flesta nog redan vet så kommer en hel del kändisar att medverka i GTA IV. Den första "riktiga personen" i GTA var ju Phil Collins i VCS.

Den enda kändisen jag än så länge har snokat reda på är Ricky Gervais som kommer uppträda på en Comedy Club.

Ni kanske känner till några fler? Vilka kändisar skulle ni vilja se i IV?

karl lagerfeldt ska snacka i nån disco kanal! jag kan allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lazlow är om jag förstått det rätt en riktig radiopratare i USA?

Ja, det stämmer. Han har The Lazlow Show. Han har haft en hel del talkshows, varit DJ till K-Rock och hade en talkshow, som nyligen blev nedlaggd, som gick i 12 år på över 50 radiokanaler. Han är också författare och är den som skriver, och producerar, all text och manus till alla radiokanalerna och reklam i GTA-spelen.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det stämmer. Han har The Lazlow Show. Han har haft en hel del talkshows, varit DJ till K-Rock och hade en talkshow, som nyligen blev nedlaggd, som gick i 12 år på över 50 radiokanaler. Han är också författare och är den som skriver, och producerar, all text och manus till alla radiokanalerna och reklam i GTA-spelen.

Jag misstänker att GTA-spelen har haft en viss positiv effekt på hans radiokarriär. :unsure:

Kul med Gervais btw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle jävligt gärna se dem stora komikerna i GTA IV's standup elit <_< då snackar jag om Jeff Dunham,Carlos Mencia och sen självklart Pablo Francisco! jag tror faktiskt det finns en chans för iaf Pablo, för er som har sett "Ouch" vet att han gör en imitation av GTA som avslut på den :sick: så dom vet att han nog skulle ställa upp ^_^

jerry seinfield skulle faktiskt oxå va sjukt kul att se, riktigt old school att se han ju :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Conan O' Brian! Skön snubbe!

Sen vill vi ju alla möta Jack Thompson i en mörk mörk gränd... *gnuggar frenetiskt händerna*

:unsure:

Dra fram en AK och skjuta sönder hela han. Skulle göra om det flera gånger såfall. Eller man står och misshandlar han tills han krälar sig ur gränden blodig

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill se David Letterman och Jay Leno i GTA IV

Du får inte vara med och leka, de är ju den enda komiker du känner till tack vare svensk media. :unsure:

Frank Caliendo får jättegärna dyka upp och köra några immitationer... kan tänka mig att dave Chapelle också kommer medverka. Om Chris Rock är med kommer jag bli väldigt besviken ocksåvidare... hade varit intressant med en svensk komiker också.

Ett av uppdragen går väl förresten ut på att avrätta en antivåldförespråkande advokat? Blev ju klagomål från hans sida om det i böjran av året och så vitt jag vet så har de inte nämnt att det uppdraget blivit bortplockat.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...