Jump to content

Kända Personer


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1) Fat chance.

2) Han är inte alls rolig :) Har inte skrattat åt en enda scen han gjort, men i Aftonbladets ögon är han ju komikerkung...

Äntligen någon som tycker som jag.

Inte för att jag inte tror på dig men vill gärna se en källa på det där med Iggy, skulle vara riktigt coolt om han är med, karln är kung.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara fråga. Är det så att hans röst ska vara åt någon karaktär? Eller är det så att han gör en Phil Collins och spelar sig själv?

EDIT: WHAT!? Henkibojj är moderator? Haha det var på tiden! Grattis!

Som jag skrev i nyheten tror jag att det är en väldigt liten grej eftersom det i somras fortfarande var oktober som gällde. Jag tror han bara är med i ett radioprogram eller så, annars skulle han inte kommit in så sent i produktionen och han skulle inte sagt "gjorde en grej", utan snarare "håller på med ett projekt (eller whatever) för GTA IV".

Hade han en stor roll hade han heller inte sagt "gjorde en grej för GTA IV igår kväll". Skulle han vara en riktig karaktär måste han använda motion capture också, och det plus inspelningar av alla dialoger lär inte ha gått på en kväll.

Tackar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i nyheten tror jag att det är en väldigt liten grej eftersom det i somras fortfarande var oktober som gällde. Jag tror han bara är med i ett radioprogram eller så, annars skulle han inte kommit in så sent i produktionen och han skulle inte sagt "gjorde en grej", utan snarare "håller på med ett projekt (eller whatever) för GTA IV".

Hade han en stor roll hade han heller inte sagt "gjorde en grej för GTA IV igår kväll". Skulle han vara en riktig karaktär måste han använda motion capture också, och det plus inspelningar av alla dialoger lär inte ha gått på en kväll.

Tackar! :)

Fan, det är sant.

Det är ändå bra jävla kul att Iggy är med. För övrigt hoppas jag inte att det blir någon ny karaktär som gör en "Phil Collins" och faktiskt spelar sig själv. Phil är one of a kind och det förtjänar han att få vara i fortsättningen. Jag skulle fan bli sur även om jag fick se till exempel Jack White eller vem fan som helst får spela sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...