Jump to content

GTA4 Achievements


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas som fan på att de äntlien fixat polisuppdragen, det vill säga så att de INTE jagar DIG när du arbetar som polis. :D

Sen har jag stört mig på att man ska ta död på dom man ska fånga, vore ju mer sport om man ska jaga och dra ner människan till marken, och sätta han i polisbilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas samma achievements finns på PS3 också.

Police computer? That's nice!

Dem är ju inte bra för någonting på PS3 men jag hoppas på det också, sånna saker gör att man har något att sträva efter mer än att bara spela spelet, som Uncharted, där kan man få 1000 achivements point (medaljpoäng) och det får spelet iaf för mig extra omspelningvärde..

"Uncharted: Henkibojj's Fortune" :D

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Acheivment(en) heter "Lowest point" och det är ju den lägsta punkten, och som vi alla vet börjar man och har alltid börjat som en liten snubbe som sedan byggt upp sina vänskapskretsar och blivit high-roller. Och sedan låter ju "Complete mission "Roman's Sorrow"" också lite som vi vet att spelet börjar. Att Roman lurat Niko till LC för att han ska hjälpa honom, eftersom att han har det krisit, men visst, jag kan ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Acheivment(en) heter "Lowest point" och det är ju den lägsta punkten, och som vi alla vet börjar man och har alltid börjat som en liten snubbe som sedan byggt upp sina vänskapskretsar och blivit high-roller. Och sedan låter ju "Complete mission "Roman's Sorrow"" också lite som vi vet att spelet börjar. Att Roman lurat Niko till LC för att han ska hjälpa honom, eftersom att han har det krisit, men visst, jag kan ha fel.

Det kan lika gärna vara att Roman har en svacka under spelets gång. Kanske ett problem som behöver lösas. Ingenting säger att det måste vara i början av spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan lika gärna vara att Roman har en svacka under spelets gång. Kanske ett problem som behöver lösas. Ingenting säger att det måste vara i början av spelet.

Ja det är klart att det kan. Men jag bara tyckte att det kändes så som om det vore en tidig acheivment.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...