Jump to content

Synpunkter och åsikter om trailer nummer fyra!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyckte grafiken såg mycket bra ut, dock har jag aldrig gillat kläderna på dem, för det ser ut som om dem sytt fasst kläderna i kropparna på dem, dock lite kantigt i kläderna med, men annars tyckte jag den scenen var riktigt härligt när snuten glider mot marken och gömmer sig bakom en låda.

Men musiken sög.

Och sen va där ett par härliga scener, så som det när snuten gled mot marken, och när dem kör där vid flygplanet, på bilarna såg det riktigt bra ut när dem svängde man ser riktigt att framkanten trycker ner dämparen av trycket.

Och när när bilen sprängs när han flyger i luften själv och sen det här med trappan samt när lamborghinin gör en 180 graders handbroms vändning.

Nej men tror det kommer bli riktigt lyckat ! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken sög något enormt. Trailern var medelmåttig. Finns dock en sak som lyste upp över allt annat. Bil och polisscenerna. Fy fan vad grymma. Inledningen också. Helvetes jävlar vad snygga de var.

Håller med jag älskar att köra bil i GTA men nu kommer det att bli mycket roligare. Fysiken och explosionerna var grymma. Hoppas att story blir bra och musiken! Bilarna ser ut att bli bra de med särskilt lambon. Lambo var något jag saknade i SA.

Redigerad av Ferrari
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var det som var så illa med den här trailern? Själv tyckte jag den var okej.

Musiken var kass, vi fick knappt se nåt nytt alls och särskilt mycket av personerna fick vi inte se heller. Trailer 3 är fortfarande absolut bäst, men tvåan är hack i häl. Ettan kommer därefter, men den här var helt enkelt ganska dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken var kass, vi fick knappt se nåt nytt alls och särskilt mycket av personerna fick vi inte se heller. Trailer 3 är fortfarande absolut bäst, men tvåan är hack i häl. Ettan kommer därefter, men den här var helt enkelt ganska dålig.

Jag kan inte hålla med dig där. Visst - vi fick inte se jättemycket nytt, men samtidigt var den jävligt fräck. Mycket action, explosioner, skottlossningar och tempo är vad de visar, och jag ser inget dåligt med det. Grafiken är inte att klaga på heller, den är riktigt, riktigt bra. Jag gillar att (till skillnad från de flesta bilderna vi har fått se) karaktärerna inte ser ut att vara inslagna i gladpack.

Jag är nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol. Hur fan ska man hålla sig en månad med en så där kort trailer? När ESRB-varninga visats såg det nästan ut som att en tredjedel hade gått. Rätt häftig trailer iallfall. Riktigt balla effekter bakom projektilen ur RPGn, Euphoria visar vingarna när nån snubbe blir skjuten nedför en trappa bl.a. och bitar ur cut scenes där skådespelare med motion capture visar att det är GTA det handlar om. Men fan, för kort trailer. :o Ungefär en månad kvar bara. Det blir att hålla i sig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt grymt grymt. Sen att alla klagar på att det är för lite gameplay, vänta bara. Jag minns trailers inför San Andreas, Rockstar visade inget direkt gameplay med HUD och hela kittet, detta kom dock upp på nån annan sida sen minns jag. Så det kommer nog läcka ut någon vecka innan release! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besviken på trailern helhetskänsla. Men, jag älskar det man fick se. Detaljerna är fantastiska, och fysiken.

*borta* jag var otroligt trött!

Men ändå, spelet kommer att bli grymt!

Edit, och rumpan på strippan som står framför Niko. :o Fan vad skaparna ska har smekt sig själva när dom formade den, underbar.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir faktiskt less på er som gnäller på musiken. Trailern handlar i första hand om det visuella, och visst, känslan bli fullständig med hjälp av musiken. Men dom har ju editerat trailern och satt ihop alla klipp för att det ska passa med just den låten. Tänk på det vi fick se istället. Och jag är faktiskt fundersam över det du säger, Henrik. Du är besviken och tycker att trailern sög, för att man inte fick se någonting nytt, medans jag kan påminna mig om att du sagt att du

  • Inte ville ha någon ny trailer
  • Inte ville ha mer information om funktioner

Och lite så. Så det förvånar mig att du är besviken på att man inte fick se några nya saker. Jag tycker trailern var bra och i samma klass som dom andra, men trailer #3 är fortfarande bäst enligt mig. Vi fick se en massa action och ännu mer av fysikmotorn. Jag tycker det var jättebra, som alla andra trailers.

Är det djupt vatten direkt vid hamnen av New York? Isf skulle jag vilja kunna dyka i GTA IV, så som man gör i "Blast the damm" i GTA San Andreas (vet inte vad uppdraget heter riktigt men någonting åt det hållet).

Coolt som fan om det finns något högt hus direkt vid hamnen, och sedan springer man ut mot kanten och faller 20/30 meter och dyker. :o

Nåja. Jag vill iaf säga att jag tycker trailern var bra och att musiken passar in, då trailern var gjord för / med den musiken.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...