Jump to content

Synpunkter och åsikter om trailer nummer fyra!


kicken
 Share

Recommended Posts

Gillar scenen när den stackars snubben blir skjuten i trappen. Ljudet från vapnet låter fan identiskt med en shotgun i Vice City. Tungt. Jag gillar musiken, den kändes flummig och annorlunda på något vis. Men annars var trailer som man förväntade sig ungefär, snubbar med konstig dialekt som flashar med vapen, lite polissirener och annat krims-krams som man aldrig kommer få kunna känna av när man spelar, bara se i olika scener.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, inte nu igen. Jag som trodde att vi hade pratat om det där. :o

LOLOLOLOL! Att han kan.

--

Vad var det jag tänkte säga nu igen, hm. Just ja, trailer nummer 1 var fortfarande bäst. Jag skulle hellre vilja sett seriösa och djupa trailers, precis som ettan, istället för humorrika och lite actionfyllda. Okej, en actionfylld trailer då, men nu har vi fått tre i stort sett likadana trailers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, då var man hemma, och då har man sett trailern. Ehh, vad ska man säga? Filmen var inte alls bra, jag hade hoppasts på nåt mycket bättre. Musiken var riktigt riktigt kass, det bör vara den största orsaken till varför jag inte alls är nöjd. Scenerna var sådär, vissa var riktigt nice, andra, eller största delen kanske, var riktigt tråkiga. Grafiken däremot var ju något alldeles underbar.

Men av alla fyra trailers som vi nu sett så är ändå den första trailern ändå absolut bäst! Vet inte varför, måste vara för att det var den första, första gången vi fick se nåt från GTA IV. :ermm: Sedan kommer de itur och ordning, alltså tvåan, trean och sist fyran som jag nog tror alla har förstått att jag tycker den var sämst. :lol:

Nej, jag hade klarat mig lika bra, och kanske ännu bättre utan en fjärde trailer.

:lol:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bättre. Musiken var riktigt riktigt kass, det bör vara den största orsaken till varför jag inte alls är nöjd.

:ermm:

Jag förstår inte hur du tänker? En trailer är till för att ge en glimt av hur spelet kommer bli. Musiken i en trailer har ofta ingenting med spelet i sig att göra, om det inte är musik som kommer finnas med i spelet.

"Jag såg en film igår. Skådespeleriet var uselt och handlingen var åt helvete, men det var en bra låt med i den, så den får 9/10".

Det är ungefär ett lika dåligt betyg som ni ger trailern när ni tycker att Rockstar lika gärna kunde ha skitit i att släppa den.

Think outside the box.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte hur du tänker? En trailer är till för att ge en glimt av hur spelet kommer bli. Musiken i en trailer har ofta ingenting med spelet i sig att göra, om det inte är musik som kommer finnas med i spelet.

"Jag såg en film igår. Skådespeleriet var uselt och handlingen var åt helvete, men det var en bra låt med i den, så den får 9/10".

Det är ungefär ett lika dåligt betyg som ni ger trailern när ni tycker att Rockstar lika gärna kunde ha skitit i att släppa den.

Think outside the box.

Inte för det har med spelet och göra. Så du ger en film en 9:a av 10 pga av musiken? Musiken har ju ingen handling i det utan bara för en spänning i filmen ? :S

Då får du nog kolla på lite mer filmer så du får mer ett begrepp i det, inte för att vara sarkastik nu =)

Men jag tänker iofs inte mycket på musiken utan jag skiter i den och kollar på det de handlar om, och det förstog jag nästan du också gjorde fasst du spetsa öronen till musiken :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAnytts analys av trailer 4 är nu klar! :) Holy fuck, vad den tog tid, men den är iaf mycket snyggare och bättre än analysen av trailer 3. Jag och SlewME satt på MSN, jag läste och skrev korta kommentarer som jag trodde han skulle omformulera till nåt mycket snyggare, men antingen förstod han inte eller så orkade han inte. Ärligt talat är jag inte särskilt nöjd med trailer 3-analysen, men den här blev mycket bättre :D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAnytts analys av trailer 4 är nu klar! :D Holy fuck, vad den tog tid, men den är iaf mycket snyggare och bättre än analysen av trailer 3. Jag och SlewME satt på MSN, jag läste och skrev korta kommentarer som jag trodde han skulle omformulera till nåt mycket snyggare, men antingen förstod han inte eller så orkade han inte. Ärligt talat är jag inte särskilt nöjd med trailer 3-analysen, men den här blev mycket bättre :ermm:

Skulle räckt med 1 trailer = spelet blir klart snabbare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...