Jump to content

GTA IV hemsidan är uppdaterad


Merkky
 Share

Recommended Posts

Upptäckte det nyss! Skitnice! Älskar att de kommer uppdateringa med dessa avstånd... skitnice!

Haha! Helt sjukt, hörde nyss år 2006 vinnarei Melodifestivalen på radion! Tror jag...

BS-mobilen är ju för fan underbar! :lol:

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Helt sjukt, hörde nyss år 2006 vinnarei Melodifestivalen på radion! Tror jag...

Jaaaa w000t gryym awesome.

Extra hype över den här updaten av någon anledning. Kanske för att det blir som en present för mig. :confused:

"Get some exercise - Check you email, write your shopping list, shedule a dentist appointment, put in a booty call, catch up on the news and update your MyRoom page all while jaywalking through busy traffic. You're getting things done. You're mobile."

MyRoom, är det möjligtvis en MySpace-parodi som är tillgänglig på internet? :lol:

Jaaaa w000t gryym awesome.

Extra hype över den här updaten av någon anledning. Kanske för att det blir som en present för mig. :lol:

"Get some exercise - Check you email, write your shopping list, shedule a dentist appointment, put in a booty call, catch up on the news and update your MyRoom page all while jaywalking through busy traffic. You're getting things done. You're mobile."

MyRoom, är det möjligtvis en MySpace-parodi som är tillgänglig på internet? ^_^

Edit: Omg. Jag skulle också vilja säga 2006. Men med lite efterforskning så var det 04. Känns absolut inte som om det var 4 år sedan. :innocent:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, men vad jag ser är det bara en ny video? (Packie McReary)

Det är fixat. Sidan hade inte uppdaterat det nya bara. Kommer att lägga in allt från GTA IV's sida samt från youtube ifall att det dyker upp något som är intressant.

Haha. Jag vet inte varför, men jag orkar inte gå in på sidan och leta reda på dom. Visst har jag GTA-hype, men jag är alldeles för lat för sådana här små och korta videos och screens. Tar en titt på dom senare :confused:

Dagens ungdom är lat. Direkt länk så du slipper leta. Orkar du scrolla ner på sidan? :innocent:

Bilder

Filmer

Förresten, har du gjort LC-testet som finns på Rockstar sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fixat. Sidan hade inte uppdaterat det nya bara. Kommer att lägga in allt från GTA IV's sida samt från youtube ifall att det dyker upp något som är intressant.

Dagens ungdom är lat. Direkt länk så du slipper leta. Orkar du scrolla ner på sidan? :innocent:

Bilder

Filmer

Förresten, har du gjort LC-testet som finns på Rockstar sida?

Åh tack! Nope.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh tack! Nope.

Du borde göra det. Tyvärr är det bara tio frågor.

''What is Alderney best know for?''

B, Being named after a shitty island off France where old people go to die :innocent:

Humor is the shit. Konstigt nog är jag inte så extremt hypad inför spelet. Kanske för att jag inte förstår hur bra det kommer att vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fixat. Sidan hade inte uppdaterat det nya bara. Kommer att lägga in allt från GTA IV's sida samt från youtube ifall att det dyker upp något som är intressant.

Dagens ungdom är lat. Direkt länk så du slipper leta. Orkar du scrolla ner på sidan? :innocent:

Bilder

Filmer

Förresten, har du gjort LC-testet som finns på Rockstar sida?

Tack :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh. Jag skriver och checkar sajten samtidigt atm. Det första jag gjorde var att se radion. Och när jag satte på IF99, vilken känsla jag fick, åh, kan inte beskriva den. Så mycket minnen med bara radion.

---

Nu har jag sett Packie McReary-videon. Vilken skön karaktär! Kommer säkert bli en favorit hos mig. Gillade grafiken oerhört mycket på bilarna och när dom körde. Även när narkotikapolisen(?) frågade honom om droger. Så realistiskt och fantastiskt.

---

Haha. Shitty Singer competition. Är det en parodi på Idol må tro? Ser ut så.

---

LCPD Recruitment kändes väldigt...smaklös. Snygga scener, men inte min humor. Väldigt snygg screen annars.

---

Gjorde LC-testet nu :innocent:. Fick 6 av 10 rätt, haha. Middle Park ser ut att bli tjysst! Roliga svarsalternativ också!

---

Bitter Sweet tog det tid att läsa igenom allt. Ganska tjysst ändå. Överlag är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som nu inte orkar gå in på sidan själva, trots länken i första posten, så kan ni klicka här...

Länken går direkt till uppdateringar, därifrån är det bara att klicka vidare. :lol:

Åh, så bra! Då blir det mycket lättare att hålla reda på framtida uppdateringar när man ska skriva nyhet på GTAnytt :innocent: Skönt att du gjorde det denna gång, jag hade inte tid eller ork. Speciellt när jag inte visste exakt vad som var nytt. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den har vi sett för länge sen, fast aldrig i digialt format :lol: Man kan ju ställa sig som Niko på bilden och vänta på att arresteras, för att sen springa därifrån och slippa undan. Men man får en extra stjärna, fast det kan ändå löna sig att ge upp när man behöver hämta andan om man sprungit länge :lol:

Snygg bild, annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...