Jump to content

Om du hade spelet i hand dagen innan...


Henkibojj
 Share

Spelet i hand dagen innan release  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Yo.

Jag började fundera så smått över en grej RavenE sa på GTAnytt. Jag nämnde den i "Kommer du köpa spelet på releasedagen?", och det gällde CDON.coms leveranspraxis. Ibland, menar Räven, händer det att de skickar osläppta spel så pass tidigt att man till och med kan ha det i handen INNAN spelet släppts. Nu till frågan:

Om du fick hem spelet i brevlådan dagen innan release, skulle du öppna det och börja spela? Skulle du vänta till den "rätta dagen"? Skulle du bara tjuvkika, eller skulle du inte ens röra spelets inplastning och kanske rentav låsa in den för att hålla fingrarna i styr?

Nördig fråga, men den kan bli ganska rolig att diskutera :lol:

Jag vet faktiskt inte vad jag ska rösta på än. Antingen skulle jag försöka men inte sedan kunna hålla mig, eller så skulle jag öppna men bara läsa manualen. "Helst" skulle jag vänta tills klockan tolv, men tankarna skulle knappt ligga på något annat den eftermiddagen/kvällen :doh:

Börja nörda! :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle nog istället ställa fråga: Vem skulle INTE spela spelet dagen de fick det utan vänta tills releasedagen. Inte jag iallafall.

True, men det finns fanatiker :doh: Röstade till slut att jag bara skulle läsa manualen. Fast förmodligen skulle jag, väl med spelet i hand på riktigt, skita i allt vad releasedatum och väntan heter :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liten fix idé. När jag köpt ett nytt spel så är det första jag gör att lägga mig i sängen med manualen och bara mysa. Läsa lite om karaktärerna, kontrollerna, vapen etc etc. Detta är precis vad jag skulle göra med IV också. Sedan vänta tills 29 April.

Vote: Öppna, men inte börja spela utan bara titta i manualen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liten fix idé. När jag köpt ett nytt spel så är det första jag gör att lägga mig i sängen med manualen och bara mysa. Läsa lite om karaktärerna, kontrollerna, vapen etc etc. Detta är precis vad jag skulle göra med IV också. Sedan vänta tills 29 April.

Vote: Öppna, men inte börja spela utan bara titta i manualen.

Indeed. Att bara läsa manualen är nice tycker jag. ;)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle öppna spelet och lira, fixa bevis på att jag äger spelet, ta massa screens och filmer, lägga upp dem här och på massa andra ställen och sedan läsa alla "Buhu-jag-vill-också-ha-spelet-det-är-orättvist-förfan!" inlägg och bara njuta av skadeglädjen. ;)

Hahaha, det var exakt vad jag skulle skriva! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets onödigaste tråd ;)

Ser inte en endaste anledning till att vänta till spelets realesedatum? Det är ju inte direkt som att öppna en julklapp kvällen innan och slå in den igen.. ;)

Beskriv hur den är onödigare än alla spamtrådar och alla meningslösa trådar som kattråden och liknande.

Jacker, haha, fiffigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ta fram lite Coca-Cola, starta upp PS3:an.

Sen skulle jag öppna paketet, kolla lite på plåtlådan, sen läsa manualen och spana in kartan.

Och efter det så skulle jag börja lira.

Eller kanske göra som Jacker. ;)

Skulle ALDRIG klara av att vänta tills releasedagen.

Såhär mycket har jag nog inte längtat efter ett spel sedan GTA: SA.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...