Jump to content

Om du hade spelet i hand dagen innan...


Henkibojj
 Share

Spelet i hand dagen innan release  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag röstade på det första alternativet, men det kanske blev lite fel.

Jag hade hur som helst väntat på en ledig dag - förmodligen en fredag, så jag hade haft så mycket tid på mig som möjligt - bunkrat upp med en helsikes massa godis och cola, stängt av mobiltelefonen och bett föräldrarna hälsa mina kompisar att jag inte var hemma ifall dom hade ringt dit, och njutit av introfilmen, tittat igenom manualen under laddningstiden och spelat tills solen gått upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge det finns diskussionsunderlag så är det ingen onödig topic. (*Deleted*)

Jag tycker det finns diskussionsmaterial, och det var inte min idé att starta en tråd från början. På hyfsat kort tid har den redan fått två sidor och ett trettio-fyrtiotal röstningar. Det tycker inte jag låter som en dum tråd. Och visst är temat i tråden töntigt, men det tycker jag framgick väldigt tydligt i min första post ;)

Anyways, jag brukar också läsa manualen till spel. Med VCS var det det enda jag kunde göra under några dagar (ni har redan hört historien förr) så sen dess brukar jag läsa manualen innan, oavsett om jag kan spela direkt eller inte. Jag skulle tro att jag läser manualen till IV innan också, men jag vet inte hur jag skulle göra med spelet i hand innan releasen. Rösterna talar ju sitt tydliga språk åtminstone :lol:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge det finns diskussionsunderlag så är det ingen onödig topic. Men säg mig, Jacker, hur många av dina undersökningar/testtrådar har tillfört några direkta diskussioner?

Jag tycker det finns diskussionsmaterial, och det var inte min idé att starta en tråd från början. På hyfsat kort tid har den redan fått två sidor och ett trettio-fyrtiotal röstningar. Det tycker inte jag låter som en dum tråd. Och visst är temat i tråden töntigt, men det tycker jag framgick väldigt tydligt i min första post ;)

Skit i vad en enda person säger. Vi alla har ju visat intresse för tråden och då är den ju inte onödig.

:lol: Vill ha IV ;)

>_< NU! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge det finns diskussionsunderlag så är det ingen onödig topic. Men säg mig, Jacker, hur många av dina undersökningar/testtrådar har tillfört några direkta diskussioner?

Jag tycker det finns diskussionsmaterial, och det var inte min idé att starta en tråd från början. På hyfsat kort tid har den redan fått två sidor och ett trettio-fyrtiotal röstningar. Det tycker inte jag låter som en dum tråd. Och visst är temat i tråden töntigt, men det tycker jag framgick väldigt tydligt i min första post >_<

Anyways, jag brukar också läsa manualen till spel. Med VCS var det det enda jag kunde göra under några dagar (ni har redan hört historien förr) så sen dess brukar jag läsa manualen innan, oavsett om jag kan spela direkt eller inte. Jag skulle tro att jag läser manualen till IV innan också, men jag vet inte hur jag skulle göra med spelet i hand innan releasen. Rösterna talar ju sitt tydliga språk åtminstone :lol:

Nu har du tagit fel, jag klagade inte på denna tråd. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, trevligt att ni hakade upp er på mitt inlägg. >_<

Självklart finns det ännu onödigare trådar och mindre intressanta ämnen att diskutera, men mitt första intryck av tråden var att väl ändå ingen normal människa i världen skulle vänta med att spela ett spel man köpt bara för att den officiella realesedagen är nästa dag. ;)

Tydligen hade jag fel... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...