Jump to content

Burnout: Paradise


Adriian
 Share

Recommended Posts

Det är konstigt att jag inte har sett att någon har nämt detta spel på forumet tidigare. Det verkar ju hur kul som helst, och på torsdag (24e) släpps det!

Det är inte något vanligt Burnout vi pratar om här. Den här gången har du en hel stad + landsbygd att köra omking i. Och så finns det ett onlineläge för åtta spelare som verkar grymt. Jag får inte heller glömma att nämna skadorna. Dessa måste vara bland de bästa jag någonsin sett i ett spel. Bilen kan gå sönder i stort sett hur som helst.

Jag har spelat demot i säkert tio timmar, om inte mer, så jag kommer helt klart att köpa spelet.

Karta:

Fler screenshots: http://gamereactor.se/bild/?productid=4703

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tankat ett demo till PS3, men det ligger längst ner i sorteringen efter "senast spelade", eftersom jag aldrig startat det. Är demot värt sin plats på hårddisken? Är det nåt att köpa, ens för 200?

Har kört demot (Xbox360), tänk Test Driv Unlimited men att kunna krocka och stunta. Väldigt snyggt och kul, Sen Online delen verkar också läskande. Värt att testa!

Men jag ifrågasätter spelets livstid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat demot. Tyckte att hela staden kändes kaotisk och saker överallt, stökigt. Man såg inte speciellt mycket. Styrningen på bilarna var, så vitt jag kommer ihåg "ok". Och det jag testade online var någon typ av deathmatch, där man ska åka omkring fritt i staden och krocka ner andra spelares bilar. Tycker att det var ok. Men skulle knappast betala mer än 150kr för det. Nej, jag tycker det såg äckligt ut. Burnout 3 var grejjer det. Sedan det där spelmodet där man skulle ta sats och köra rakt ut i en korsning. :blink:

Såg att det kommit på Xbox Marketplace. Tror jag måste ladda ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat demot. Tyckte att hela staden kändes kaotisk och saker överallt, stökigt. Man såg inte speciellt mycket. Styrningen på bilarna var, så vitt jag kommer ihåg "ok". Och det jag testade online var någon typ av deathmatch, där man ska åka omkring fritt i staden och krocka ner andra spelares bilar. Tycker att det var ok. Men skulle knappast betala mer än 150kr för det. Nej, jag tycker det såg äckligt ut. Burnout 3 var grejjer det. Sedan det där spelmodet där man skulle ta sats och köra rakt ut i en korsning. :blink:

Såg att det kommit på Xbox Marketplace. Tror jag måste ladda ner det.

Fanns inte korsningskrockarna kvar? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...