Jump to content

Burnout: Paradise


Adriian
 Share

Recommended Posts

Det här spelet är helt klart bara ett spel som är snyggt. Spelade demot förut dom det tog inte lång tid innan man tröttna. Tycker spelet är enformigt ocg man vill bara slå sönder tvn när den där killen börjar snacka helatiden. Spelet kommer inte köpas av mig.

Håller med. Antingen hatar man eller älskar man detta spel. Finns inget mitt i mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget spel jag planerar att köpa.

Har testat demot och tycker inte det var så roligt.

Kändes mest som Need for Speed.

Och de flesta av de senare Need for Speed spelen är ganska värdelösa enligt mig (förutom Pro Street som faktiskt verkar bra).

Och själva vitsen med Burnout är ju crash spelläget. Som dom nu tagit bort.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker? =O jag var hundra på att de skulle ha med det i Paradise.

Annars gillar jag även racen i Burnout, takedowns är ju riktigt sköna.

Crash läget ersattes av Showtime.

Tycker att Showtime är lite smått värdelöst.

Jag vill ha enorma seriekrockar med långtradare och bussar och grejjer.

Inte en omkringstudsande bil.

Videon förklarar nog bättre än mig.

[youtube-old]g3ybat1DTJ4[/youtube-old]

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crash läget ersattes av Showtime.

Tycker att Showtime är lite smått värdelöst.

Jag vill ha enorma seriekrockar med långtradare och bussar och grejjer.

Inte en omkringstudsande bil.

Videon förklarar nog bättre än mig.

m'kay, thanks. Min information var nog lite föråldrad ^^

Och ja, crash hade nog varit roligare =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Har kört demot rätt mycket nu och gillar spelet skarpt. Ibland känns det dock som om man kör Wipeout istället för ett bilspel eftersom det går så in i &#%=! snabbt men ibland känns istället det helt rätt. Hur många typer av events finns det? I demot finns ju stunt och race. Går alla stunt events ut på att scorehunta? Alltså samla ett visst antal poäng på tid? Eftersom spelet är rätt billigt nu så kan jag tänka mg ett köp.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört demot rätt mycket nu och gillar spelet skarpt. Ibland känns det dock som om man kör Wipeout istället för ett bilspel eftersom det går så in i &#%=! snabbt men ibland känns istället det helt rätt. Hur många typer av events finns det? I demot finns ju stunt och race. Går alla stunt events ut på att scorehunta? Alltså samla ett visst antal poäng på tid? Eftersom spelet är rätt billigt nu så kan jag tänka mg ett köp.

http://burnout.wikia.com/wiki/Events_(Burnout_Paradise)

Skulle rekomendera att köpa Burnout Paradise Complete Edition på Playstation Store för 299kr, då får du med all DLC som släppts vilket är rätt mycket. (t.ex Big Surf Island som går på 120kr).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://burnout.wikia.com/wiki/Events_(Burnout_Paradise)

Skulle rekomendera att köpa Burnout Paradise Complete Edition på Playstation Store för 299kr, då får du med all DLC som släppts vilket är rätt mycket. (t.ex Big Surf Island som går på 120kr).

Ah! Ok, tack för tipset! :o Har spelet någons sorts story eller åker man bara omkring mellan olika events som i demot?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah! Ok, tack för tipset! :o Har spelet någons sorts story eller åker man bara omkring mellan olika events som i demot?

Klara events

Få bättre körkort

Köra fler bilar

Det är alltså ingen story. Det är freeroam hela tiden, och man måste åka till alla events för att kunna starta dem. Det är väldigt sällan man menyflippar i Burnout: Paradise med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...