Jump to content

Dom bästa konsolerna


tomaten
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klassiska Nintendo är så mycket kult något kan bli. Den väcker verkligen minnen från ungdomen.

Jag och min storebror satt och spelade Castlevania en gång. Han nämnde då att man kunde skapa egna bossar, genom att rita en på papper och stoppa in i konsollen. Jag fattade ju inte att han skämtade, så jag kom tillbaka en halvtimme senare med ett A4 med en fet boss på (målad med vattenfärger).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konsollen som jag verkligen totalt ÄLSKADE var N64.

Minnena när man följde med mamma och pappa in på barnens hus för dom skulle handla "nånting" som jag inte fick se vad det var.

Sen när man kom hem så gav dom mig konsollen med det klassiska Super Mario 64.

SNES var det inte nått fel på heller, tvärtom.

Så mina röster ligger på N64 och SNES.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ööh.. Vadan detta??post-650-1199922905_thumb.jpg

palla lägga ner tid på ordentlig bild.. Men ja.. Varför blurrat? :S (eller vad du nu gjort) (eller den som lagt upp bilden nu gjort)

Vet inte, tog bilden från Gewgle.

Nes (8-bit) är kungen.

Sammlar på den där konsollen faktiskt, visste ni att det där är ganska dyra prylar. Bobble bobble tex går för runt en tusing i bra skick.

Castlevania som nån snackade om, runt 300:-

Super mario bross 3, phu...

Så har ni prylar hemma, lägg ut dem på tradera.

Damn. :mf_doof:

Tur att min bror har sparat sin konsol och alla spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klassiska Nintendo är så mycket kult något kan bli. Den väcker verkligen minnen från ungdomen.

Jag och min storebror satt och spelade Castlevania en gång. Han nämnde då att man kunde skapa egna bossar, genom att rita en på papper och stoppa in i konsollen. Jag fattade ju inte att han skämtade, så jag kom tillbaka en halvtimme senare med ett A4 med en fet boss på (målad med vattenfärger).

Hahahahahahaha!!! :mf_doof: va de bara jag som tyckte det va riktigt roligt :wub:

hur gammal va du då??

för att va lite ontopic,så tror jag ja måste säga, ps2an, eftersom ja spelade den absolut mest, fast inte haft ps3 så länge ju;)

och sen så spela ja ju mkt N64 hos kompisar och sen ägde man ett Ps1 med, men hade tyvärr inte mkt spel till de..

men min vote går för Ps2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur ba aästa ska defineras. Bäst funktioner? Bäst grafik? Roligaste spel?

Äger två konsoler: Nintendo 64 och Xbox 360. Nintendot har jag tillbringat mest tid med och varvat mina spel om och om igen. Xbox 360 har grym grafik, underbar kontroll och möjligheter att spela online. Skulle säga att Xboxet har bäst singleplayer-spel medan Nintendot har helt underbara spel att köra med kompisarna (Mario Kart 64 och Pokémons minispel :wub:).

Idag gillar jag mitt Xbox betydligt mer än mitt N64. Men när jag var mindre och satt mig med Nintendot, dom tiderna är oslagbara.

Äh fan, Nintendo 64 är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta mig, jag glömde för ett tag bort att folk saknar humor.

Geez.

Ja, för det är ju humor att kalla någon för fitta, eftersom du tydligen blir så upprörd över att man säger att en brud man inte ens känner ser ut som en spya i "brudar ni vill ha..killarna ni vill va"-tråden, varför fan kallar du han för en fitta då, är inte det lika respektlöst!? dubbelmoral biatch!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...