Jump to content

Vad ska du köpa på julrean?


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En tanke har precis slagit mig.. ALLA handlar på julrean. Så vad ska ni köpa?

Kanske en rätt skum tråd-idé, men jag gillar den. :(

Själv ska jag köpa jeans, jeans och åter jeans. Om sanningen ska fram har jag inte köpt jeans på ett år och jag är förbannat trött på de jag har nu. Så kommer jag inte hem med minst två par jeans så blir jag besviken. Ska även köpa mig ett lass med DVD-R. (Fast det kanske inte är rea på sådant?) Ett helt gäng impulsköp blir det säkert med. ;)

Well, JAG har inte köpt jeans sen hum... 2005 tror jag. Ska eventuellt göra det nu under rean.

Jag kommer att köpa kläder, vilket jag iofs avskyr (liksom "shopping" i allmänhet) men jag måste ju ta tillfället i akt..

Vidare behöver jag lampor och mattor till min lägenhet, samt eventuellt något att pryda väggarna med.

Menar du mellandagsrean?

Nej, men den bruna är vilda västern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså. Det är ju rea. Det mesta är fult eller inte sänkt pris. Men du kan nog fynda något snyggt för halva priset.

Nu är det du som har dåliga erfarenheter. :(

I Linköping brukar det faktiskt vara riktigt, riktigt bra reor.. Affärerna lägger väl undan kläderna som de vill sälja till fullpris eller något, för jag har i alla fall fått uppfattningen av att det allra mesta har 30 eller 50 procents rabatt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det du som har dåliga erfarenheter. :(

I Linköping brukar det faktiskt vara riktigt, riktigt bra reor.. Affärerna lägger väl undan kläderna som de vill sälja till fullpris eller något, för jag har i alla fall fått uppfattningen av att det allra mesta har 30 eller 50 procents rabatt. ;)

Jo men, jag minns inte så jättebra men jag tror det är hyfsat här med, egentligen. Bara att jag har svårt att köpa kläder, min kropp är konstig. På rean blir det ju mindre att välja mellan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, JAG har inte köpt jeans sen hum... 2005 tror jag. Ska eventuellt göra det nu under rean.

Jag kommer att köpa kläder, vilket jag iofs avskyr (liksom "shopping" i allmänhet) men jag måste ju ta tillfället i akt..

Vidare behöver jag lampor och mattor till min lägenhet, samt eventuellt något att pryda väggarna med.

Vi är väl finnar va? Det ska vara mattor på väggarna också!

(Jag har i alla fall fått för mig att fenomenet kommer därifrån.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trådlös router, även kallad?

Den är helt värdelös. Mitt internet droppas stup i kvarten för att jag har för dålig signal etc.. Någon kunnig inom området var här och kollade på den för dryga halvåret sedan och han förslog att vi skulle köpa en ny router som var bättre. Bättre vart det inte. :( Jag är nu sjukt trött på att jag ständigt och jämt har dålig ping på servrar, disconnectas, inte kan tanka, loggas ut från msn och får sidan kan inte visas så jag tänker skaffa mig en 50 meter lång nätverkskabel och dra den genom hela huset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...